andy001
10.01.08,09:35
prosim vas poradte mi:

som student denneho studia na VS, v decembri som vyhral vecnu cenu v hodnote 15000sk, usporiadatel sutaze ma upozornil, ze vyhra podlieha dani
z prijmov fyzickych osob, takze podla platnej legislativy by som ju mal dat do danoveho priznania a odviest dan z vyhry.

musim podat danove priznanie a odviest dan z vyhry aj ked som student a iny prijem nemam ? neda sa to nejak obist aby som dan nemusel platit (resp.aby mi stat vratil preplatok dane)?

ak ano, tak dokedy musim toto danove priznanie podat ? - do konca marca 2008 alebo do konca marca 2009 - lebo vyhru aj s potvrdenim o jej hodnote mi zaslu koncom januara.

Za vase odpovede vopred dakujem.
Zoltán Kovács
10.01.08,08:37
prosim vas poradte mi:

som student denneho studia na VS, v decembri som vyhral vecnu cenu v hodnote 15000sk, usporiadatel sutaze ma upozornil, ze vyhra podlieha dani
z prijmov fyzickych osob, takze podla platnej legislativy by som ju mal dat do danoveho priznania a odviest dan z vyhry.

musim podat danove priznanie a odviest dan z vyhry aj ked som student a iny prijem nemam ? neda sa to nejak obist aby som dan nemusel platit (resp.aby mi stat vratil preplatok dane)?

ak ano, tak dokedy musim toto danove priznanie podat ? - do konca marca 2008 alebo do konca marca 2009 - lebo vyhru aj s potvrdenim o jej hodnote mi zaslu koncom januara.

Za vase odpovede vopred dakujem.

Bude to nepeňažný príjem roka 2008, teda daňovo to treba vysporiadať do 31.3.2009.
cloe
10.01.08,09:08
Bude to nepeňažný príjem roka 2008, teda daňovo to treba vysporiadať do 31.3.2009.

Môžem sa spýtať prečo nie príjem roka 2007?
Zoltán Kovács
10.01.08,09:12
Môžem sa spýtať prečo nie príjem roka 2007?

V zadaní je,že výhru dostane koncom januára.
cloe
10.01.08,09:13
V zadaní je,že výhru dostane koncom januára.

Normálne som dnes slepá, čítala som to 2x a nevidela som to tam:D
Arava
30.01.08,11:43
Prosím poraďákov o radu