mandula
11.01.08,18:09
prosím vás o pomoc. Potrebujeme vypracovať referát o závitovkovom súkolesí - rozdelenie súkolesia, druhy závitoviek, charakteristické rozmery závitkového súkolesia, príklady .... atď. Keby ste mali doma niekoho kto študuje strojárinu (buď na strednej alebo VŠ-ŽU) a máte učebnice, keby sa vám dalo niečo naskenovať a hodiť to sem v prílohe, alebo aspoň nejaký link, aby sa dalo odkiaľ odraziť .... Už dve hodiny googlujeme a zatiaľ nič použiteľné .... Ďakujem.
deviltaz
11.01.08,17:29
Tiež študujem strojárinu na tej istej škole.....a musím vás sklamť na túto problematiku existujú asi jediné akceptovateľné skriptá pre tunajších vyučujúcich pánov profesorov a docentov ....názov: Časti a Mechanizmy strojov-L.Málik a kol. neexistujú v elektronickej podobe,je nutné si ich zakúpiť ,či požičať(univerzitná knižnica ŽU na Veľkom Diely) ..cena cca 400-700 SK závisí od predajcu,najlacnejcnejšie sú na samotnej Katedre konštruovania častí strojov. Dobrá správa je že stačí obsah skrípt v danej problematike a rozsahu len okopírovať jednotlivé state,vyučujúcim to stačí ako záruka že si ich skriptá preštudovali :)
čo sa týka šibeničného termínu.....stačí len povedať že ich zabudla doma...je to bežná ale účinná výhovorka ....a povedať že do týždňa bude ...všetko OK
rozum
13.08.09,20:25
O závitkom súkolesí sa dočítate v knihe Časti strojov ll-lll .Ja túto knihu mám ale neviem ako vám s tým pomôžem ešte stále sa účím na počítači:mee:
alla66
13.08.09,22:07
alla66
13.08.09,22:10
O závitkom súkolesí sa dočítate v knihe Časti strojov ll-lll .Ja túto knihu mám ale neviem ako vám s tým pomôžem ešte stále sa účím na počítači:mee:
mimotemyKočka:), reaguješ na rok a pol starý príspevok:D:D:D..ja zasa na teba:eek::eek::eek::rolleyes:
téma nie je aktuálna, snáď niekomu osvieži pamäť:---:);)
millanos
14.08.09,05:09
mimotemyKočka:), reaguješ na rok a pol starý príspevok:D:D:D..ja zasa na teba:eek::eek::eek::rolleyes:
téma nie je aktuálna, snáď niekomu osvieži pamäť:---:);)