TATRY MKS
10.03.05,18:07
Prosím, kto mi pomôže? Som začiatočník v MRP. Ako zaúčtovať výpis sociálneho fondu v JÚ MRP?
zuzanar
11.03.05,08:40
Príjem na účet - soc.fond "Pohyby-Príjmy-14 Sociálny fond (tvorba)
Výdaj z bežného účtu, alebo z pokladne - "Pohyby-Výdaje-26 Sociálny fond
lenkak
11.03.05,10:11
Ak robíš pod MRP-Win tak ako píše zuzanar.
Valika
19.04.05,09:18
Ako účtujete tvorbu soc.fondu v PU v MRP WIN.Ja využívam automatické zaúčtovanie miezd do PU ale tvorba soc.fondu mesačne mi tam chýba.Dá sa to len cez interné doklady?? Dakujem.
lenkak
19.04.05,20:37
Cez Interný doklad. Nepoužívaš tam pokladňové účty ani bankové, nie je to faktúra už len zostáva interný doklad.
Valika
26.04.05,07:36
Na mesačných rekapitaláciach presnejšie Sumarizácii položiek miezd za mes. 3/05 nevidím náhrady za dovolenky, sviatky ktoré potrebujem k výpočtu tvorby soc.fondu.Ako vyčíslite čo najjednoduchšie tvorbu SF ? Od hr.miezd potrebujem odrátať náhrady za dovolenky ....... Ako na to za jednotlivé mesiace 1,2,3/05 ???
Vďaka.
lenkak
26.04.05,11:36
Sú započítané v hrubej mzde.
Valika
26.04.05,12:27
Dakujem Lenka v prvom rade si sledujem svoju SS.Ale sa opýtam ked pozriem do MRP a sú tam hrubo označené nadpisy to znamená, že to sú nové články ktoré som ja nečítala? Alebo sú to nové len dnešné články? Vdaka.
lenkak
26.04.05,14:14
Všetky hrubo označené názvy sú tie články čo si nečítala od posledného pripojenia sa na Poradu. Čiže keď sa nepripojíš 2 dni, budeš tam mať príspevky z dvoch dní.
Valika
26.04.05,14:38
Super už som zasa o niečo múdrejšia.
Valika
26.04.05,14:39
A zelená značka znamená že si tiež na nete teda porade???
lenkak
26.04.05,15:58
Áno, len teraz som Ťa už nestihla.
BEATA7777
26.04.05,16:54
ja to robím tak že otvorím knihu H soc. fondu zapišem tam dátum a sumu ono sa ma opýta či zaučtovať do denníka : soc.fond SF1 suma U26 bež.učet a potom učtujem tvorbu U15 SF podúčet
lenkak
26.04.05,18:30
Tak je to v Dos verzii.
jana991
06.07.05,10:50