rondask
15.01.08,23:49
Ahojky. Mal by som k odborníkom PC dotaz,a to:
Mám notebook a vela cestujem. Internet vlastním od istého providera.
Moja otázka ? . . . čo a ako urobit,aby my Net šiel na notebooku v aute,vo vlaku,atd...,ak
sa doma odpojím od routra a chcem to použit napr. 100km od bydliska a v aute?
- potrebujem router,Wifi,sieťové karty,adaptéry,...čo? poradte my
prosím Vás,...dík. ronda
Katabaticky
15.01.08,23:36
Takze mame to tu.

Recept: Pripojenie mimo domu

Prisady:
1 gpsrs edge umts ... prijimac
1 notebook pocitac alebo ine mobilne zariadenie typu palm pripadne sikovny mobilny telefon
1 zmluvu o pripojeni k internetu s niektorym z mobilnych operatorov na slovensku (nie od tvojho providera... ak to niesu nahodou ruzovy alebo oranzovy)

zmiesas to dokopy a mas mobilnu stanicu s pripojenim ;)

Cize urcite to nefunguje ze mas 1 providera na pevnu siet doma a len odpojis notebook a wifi pripojenim sa zoberes a utekas prec...

musis si zohnat pausal od niektoreho z mobilnych operatorov co su peniaze navyse... pripadne sa mozes spolahnut na dostupnost niektoreho freeacespointu ... este sem doplnim link na stranku kde je pekny prehlad tychto pristupovych bodov... ale nato sa 100% spolahnut nemozes navyse ak sa nejedna o jedno a to iste miesto zakazdym ked niekam ides 100 km od domu tak je to velmi nespolahlive :-)
scorp
16.01.08,09:03
Zmluvu s mobilnym operatorom. GPRS, EDGE modem. Cize peniaze kazdy mesiac. Tak to mame vo firme cca na 7 laptopoch.
robovi
16.01.08,10:39
Takze mame to tu.

Recept: Pripojenie mimo domu

Prisady:
1 gpsrs edge umts ... prijimac
1 notebook pocitac alebo ine mobilne zariadenie typu palm pripadne sikovny mobilny telefon
1 zmluvu o pripojeni k internetu s niektorym z mobilnych operatorov na slovensku (nie od tvojho providera... ak to niesu nahodou ruzovy alebo oranzovy)

zmiesas to dokopy a mas mobilnu stanicu s pripojenim ;)