tajnostkárka
16.01.08,13:59
Dobrý deň prajem,kúpili sme starší rodinný dom,na ktorom chceme meniť okná,poraďte mi prosím načo si dávať pozor pri výbere,čo to znamená 5-komorové atď,som v tom úplný laik.Počula som,že jedno okno môže stáť 25000,bývam v Nitrianskom kraji,neviete mi poradiť nejakú fajn firmu,aj cenovo prístupnú?ďakujem
Chobot
16.01.08,13:18
Dobrý deň prajem,kúpili sme starší rodinný dom,na ktorom chceme meniť okná,poraďte mi prosím načo si dávať pozor pri výbere,čo to znamená 5-komorové atď,som v tom úplný laik.Počula som,že jedno okno môže stáť 25000,bývam v Nitrianskom kraji,neviete mi poradiť nejakú fajn firmu,aj cenovo prístupnú?ďakujem

Neviem, či si tu niekto dá tú námahu a podrobne ti vysvetlí všetky pojmy, ale lepšie je otvoriť si stránky niekoľkých výrobcov plastových okien a tam je pekne vysvetlené, aké je 3, 4, 5 a viackomorové okno, vidíš tam prierezy, máš tam kopec technických parametrov.

Až si to naštuduješ, potom sa opýtaj niečo konkrétne.
svojar
16.01.08,15:51
Napr. www.slovakaktual.sk alebo www.incon.sk
subard
16.01.08,16:00
S Incon si dovolim nesuhlasit nemal som dobru skusenost,mali inzerat zlava 40% ale az pri kalkulacii mi povedali ze to je len na skla, ze to zabudli dat v inzerate.Bolo tam kvoli tomu plno ludi a odisli ako ja. So zlavou boli drahsi ako ostatni.Poradim rozmyslaj do predu o roletach vonkasich potom je neskoro.Vela uspechu
svojar
16.01.08,19:24
Záleží asi na mieste predaja. My sme sa i Inconom v SNV vždy dohodli. Nám robili v rodine 3 byty aj dosť v činžiaku i v meste. Teraz je v Krompachoch najžiadanejší Slovakaktual pretože si tu otvoril aj pobočku.
Taktiež je treba sa pozrieť na "regionálnych"predajcov - v Nitre -neviem.
misomiso
16.01.08,19:35
V ZM je Fenestra. Mne dali na dom v PP vobec najlepsiu ponuku, okna su velmi kvalitne. Pouzivaju sklo s Nitry, co je vraj jediny kvalitny vyrobca u nas.