Sandra1
18.01.08,17:34
Ahojte poradaci. Mam malu otazku. Mali sme kontrolu a chýbal mi doklad o nákupe PHM. Povedali mi, aby som to dala v penaznom denníku ako VNZD. Lenže to je udaj z 10 mesiaca. Chcem sa opytat, že či mám v programe Alfa ist na ten zapis a zmenit tam prevádzkovú réžiu na VNZD alebo ako to mam v programe zmeniť? Neviete mi niekto poradiť? Som ešte stále začiatočník.:confused:
Zoltán Kovács
18.01.08,16:36
Ahojte poradaci. Mam malu otazku. Mali sme kontrolu a chýbal mi doklad o nákupe PHM. Povedali mi, aby som to dala v penaznom denníku ako VNZD. Lenže to je udaj z 10 mesiaca. Chcem sa opytat, že či mám v programe Alfa ist na ten zapis a zmenit tam prevádzkovú réžiu na VNZD alebo ako to mam v programe zmeniť? Neviete mi niekto poradiť? Som ešte stále začiatočník.:confused:

Program nepoznám, ale ak je možné spätne opravovať tak áno. Ak nie, tak v rámci uzávierkových operácii ako nepeňažný pohyb preúčtuj to z réžie do VNZD.
IVEB
18.01.08,16:44
Samozrejme , že v ALFE sa to dá . Choď na oprav a tam si vyber , účel peňažného denníka a vyber si čo potrebuješ opraviť.
Maruška54
18.01.08,16:45
Ahojte poradaci. Mam malu otazku. Mali sme kontrolu a chýbal mi doklad o nákupe PHM. Povedali mi, aby som to dala v penaznom denníku ako VNZD. Lenže to je udaj z 10 mesiaca. Chcem sa opytat, že či mám v programe Alfa ist na ten zapis a zmenit tam prevádzkovú réžiu na VNZD alebo ako to mam v programe zmeniť? Neviete mi niekto poradiť? Som ešte stále začiatočník.:confused:

Áno môžeš to tak urobiť, program to umožňuje.
Sandra1
18.01.08,16:47
Ďakujem veľmi pekne za také skoré odpovede. Všetci ste zlatíčka. Posielam Vám veľkú pusu a želám krásny a dlhý víkend.
ekopo
18.01.08,17:13
Keď chýba doklad, predsa nie je o čom účtovať. A je jedno či je to VOZD alebo VNZD.
Zita5
18.01.08,17:31