Faxik
20.01.08,16:30
Ahojte,

potrebujem zistit jednu vec.Pracujem na VPP a firma za mna odvadza vsetky tie odvody do socialnej poistovne a ZP,samozrejme sa to strhava z mojej mzdy. Niekde som pocula ze ak som student, bezohladu na to ci pracujem na dohodu,TPP alebo VPP mam narok na vratenie odvodov zo socialnej poistovne spat.
Ak je to tak na koho sa mam obratit?

Dakujem za pomoc
ekopo
20.01.08,15:35
Myslím, že sa jedná o daň, ktorá sa odvádza na Daňový úrad. A to treba podať v termíne do 31.3.2008 DP
Faxik
20.01.08,15:40
Cize to mam riesit cez danove priznanie? Lebo kamaratka mi povedala ze to mam pozadovat od zamestnavatela, ktory si to ma nasledne riesit zo socialnou poistovnou.
Marianna01
20.01.08,15:44
Cize to mam riesit cez danove priznanie? Lebo kamaratka mi povedala ze to mam pozadovat od zamestnavatela, ktory si to ma nasledne riesit zo socialnou poistovnou.

Odvody zo SP Ti nikto vracať nebude, aj napriek tomu, že si študent. Jediné, čo Ti kto môže vrátiť, je daň z príjmu, a to na základe daňového priznania alebo ročného zúčtovania dane.
ekopo
20.01.08,15:44
Zo sociálnou poisťovňou nič riešiť nebudeš. Vypýtaj si od zamestnávateľa potvrdenie o vyplatenej mzde.... a na základe toho sa robí DP na dańový úrad.
Faxik
20.01.08,15:49
Hmm,skoda
Faxik
20.01.08,15:58
Cize vratia mi klasicky iba dane(19%). A dalej nemam narok na vratenie uz nicoho ineho. No skoda,lebo takto mi mesacne odide viac ako 2 tisic korun. A kedze studujemtie peniaze by sa zisli.
Johanka
20.01.08,15:59
Ahojte,

potrebujem zistit jednu vec.Pracujem na VPP a firma za mna odvadza vsetky tie odvody do socialnej poistovne a ZP,samozrejme sa to strhava z mojej mzdy. Niekde som pocula ze ak som student, bezohladu na to ci pracujem na dohodu,TPP alebo VPP mam narok na vratenie odvodov zo socialnej poistovne spat.
Ak je to tak na koho sa mam obratit?

Dakujem za pomoc

Čo je VPP, keď rozlišuješ dohodu, TPP a VPP ? A čo vlastne odvádzajú :confused:???
Faxik
20.01.08,16:09