TerezaV
22.01.08,11:05
Dobrý deň,
prosím o radu. Štátny zamestnanec,ktorý má Potvrdenie o príjme za rok 2007 popri zamestnaní vykonáva aj vedľajšiu činnosť. Príležitostne pracuje ako grafik (napr. sadzba časopisu). Nie je živnostníkom - kedže je štátny zamestnanec.
1 ) Podáva Daňové priznanie pre ZČ sk. B?
2 ) Ak áno, do ktorej kolonky mu zarátam príjmy ako grafika? Podľa § 6 ods. 2 písmeno b?
3) Môžem mu uplatniť paušálne výdavky 40% (ak prevyšujú sumu výdavkov,ktoré sám si dokladuje?
Veeeeeeeeeeeeľmi pekne ďakujem za každú pomoc - odpoveď.
Táto stránka je absolútne super, už mnohokrát mi pomohla. Dúfam, že do témy som sa strafila, ak nie tak sorry!!!
ekopo
22.01.08,10:18
TerezaV
22.01.08,10:41
Ďakujem za link. Už som to tam popozerala, ale nenašla som tam, do ktorej kolonky ten prijem grafika zapisat, podla ktoreho odseku, resp. pismena.
Ale aj tak ďakujem. Veľmi dobrý link.
Zoltán Kovács
22.01.08,10:48
Ďakujem za link. Už som to tam popozerala, ale nenašla som tam, do ktorej kolonky ten prijem grafika zapisat, podla ktoreho odseku, resp. pismena.
Ale aj tak ďakujem. Veľmi dobrý link.

Na základe čoho mu boli tie prležitostné príjmy vyplácané. Mal dohodu o vykonaní práce, alebo dohodu o prac.činnosti, resp. autorského zákona?
Na správnu odpoveď potrebujeme vedieť titul príjmu.
Evanka
22.01.08,10:52
Tereza, na akú zmluvu vykonávaš tie grafické práce?
TerezaV
22.01.08,11:22
S jednou spoločnosťou má uzatvorenú Dohodu o VP a s druhou nejakú Príkaznú zmluvu...obdoba Do VP.
ekopo
22.01.08,11:27
Hádam stačí aj ročné zúčtovanie. Aj to len z dôvodu príkaznej zmluvy. Vypytať potvrdenie o príjme a požiadať zamestnávatela o RZ.
TerezaV
22.01.08,11:34
ale on zrejme nechce,aby to v praci vedeli....predpokladam...
Evanka
22.01.08,11:35
S jednou spoločnosťou má uzatvorenú Dohodu o VP a s druhou nejakú Príkaznú zmluvu...obdoba Do VP.