mkascak
27.01.08,16:26
ahojte vsetci poradcovia mam mensi problem z internetom.na internete surfujem cez explorer,a nejde mi vobec stahovat programi an nic ine.nevie niekto nahodou co moze byt za chyba.
Zita5
27.01.08,15:38
Ja som po minulo týždňovom probléme musela nainštalovať prehliadač MOZILLA FIREFOX, nakoľko cez explorer absolútne napríklad nemôžem ísť na Poradu.
A ten som ozaj používala 3 roky na notbooku a teraz robí problém .Tiež by ma zaujímalo prečo to robí problém .Nie som v tomto odborník a ťažko sa mi aj k tomu vyjadruje .
Ninna
27.01.08,15:40
ahojte vsetci poradcovia mam mensi problem z internetom.na internete surfujem cez explorer,a nejde mi vobec stahovat programi an nic ine.nevie niekto nahodou co moze byt za chyba.
Mne sa to stalo včera taký čudný prst sa mi tam zobrazoval.
mkascak
27.01.08,15:46
ale ja som skusal napriklad stahovat program ares a vobec mi to nefunguje ani mi to nestahuje.predtym som mal nainstalovanu operu ale aj tak mi to blblo.tak som sa vratil ku explorer a teraz mi nejde nic.stranky mozem pozerat ale niekedy mi nechce otvorit ani podstranku.
JohnSo
27.01.08,18:02