Magda14
30.01.08,14:35
Milí priatelia :), túto stránku som našla pri hľadaní možnosti, čím začať v oblasti účtovníctva. Som totálny začiatočník. Chcem začať jednoduchým účtovníctvom a tak každá rada je drahá. Ďakujem za každú! Je tu veľa dobrých a užitočných informácii, zídu sa. Teším sa,že mám novú možnosť poznať nových ľudí. Veľa zdaru a úsmevu... Magda
mysimis
30.01.08,13:36
:)Magda, vitaj medzi nami a cíť sa tu ako doma.....:)
Magda14
30.01.08,13:49
Milé privítanie poteší, vďaka ...
Johanka
30.01.08,13:51
:)Magda, vitaj medzi nami a cíť sa tu ako doma.....:)
... a keď sa obráti pomer času stráveného doma a na Porade , napíš do rubriky zdravie\závislosť :).
SBAH
30.01.08,16:13
:):)Držím ti palce. Aj ja som mala zo začiatku strach či to zvládnem, lebo som s účtovníctvom začala až o niekoľko rokov po škole, ale vyšlo to a dnes to robím rada. Aspoň si popri domácich prácach trochu cvičím mozgové závity. Ešte raz veľa úspechov. Aďa
Magda14
31.01.08,11:47
Milá Aďa, ďakujem ti za tvoje slová, ktoré teraz naozaj potrebujem. Ak si najdeš chvíľu, napíš mi pár užitočných rád pre začiatok.
Vďaka Magda :-)
SBAH
31.01.08,21:38
Ahoj Magdi! Neviem či ti pomôžem, ale mne na začiatok pomohli staré písanky a knihy zo školy, ktoré som si pre istotu nechala. Pomohla mi aj kniha o jednoduchom účtovníctve, kde boli príklady(už vyriešené) a podľa toho som účtovala. No a keď som bola v koncoch pomohli bývalé spolužiačky a neskôr aj táto porada, ktorá mi pomáha dodnes. Od môjho chorého syna sa nedostanem na žiadne prednášky, alebo semináre,tak sa účím takto od druhých. Takže hore hlavu a neboj toho, nehryziem to. :---:)
Magda14
01.02.08,08:13
Milá Aďa, ďakujem za každé tvoje slovo, snažím sa, hlavne si verím. Ja som pracovala v úplne inej oblasti - bankovníctvo a tak sa musím poriadne zahrýznuť. Tiež už nie som najmladšia :D