gogo i
31.01.08,04:26
ahoj. uz niekolko dni mam problem precitat postu na zozname. obcas sa mi podari otvorit spravy, ale neviem ich zmazat a ani presunut. Som len zaciatocnik, co sa pocitacov tyka a mozno je to len zlym nastavenim môjho laptopu. poradi mi niekto?dakujem
Barbara
31.01.08,04:36
aj ja som mala so zoznam.sk mail problémy tak som si radši založila mail adresu inde. aj tu na Porade sa o tomto hovorilo, pripájam ti link o tejto debate klik:
musím upraviť nejak sa mi to nedá otvoriť

asi mám okno, nejde mi to, ale hore je kolónka hľadaj tam napíš, že stránka zoznam.sk a ti vyskočí tá debata

http://Stránka zoznam.sk
no neviem či sa mi to podarilo:rolleyes: no nepodarilo, takže musím skúšať ďalej:(
sa001
31.01.08,05:09
Ahoj poštu prezeráš cez zoznam.sk alebo máš nejaký emailový program v NB /píšeš že máš zle nastavený NB/, ja tam mám email a nemal som problémy. Napíš trošku presnejšie.
Anja111
31.01.08,05:18
Zdenka 0705
31.01.08,06:16
Aj ja som začiatočník, čo sa týka počítačov. Tento týždeň som vymenila internet, na 4G od t-comu. Tam mi uviedli e-mailovú schránku zo zoznamu. Na otázku, ohľadom inštalácie ma odkázali na linku zoznamu. Nikto tam celý deň nedvíhal, ale mne sa dvíhal adrenalín. Po preštudovaní stránok na porade ohľadom poštových schránok som sa rozhodla pre gmail.com. Krásne som to zvládla, aj do prehliadača /mám Mozillu Thunderbride/. Už 3 dni mi pošta funguje. Skús aj ty.
Katabaticky
31.01.08,23:03
na zozname bezne prejdi na centrum alebo ak ti nieje proti srsti mimo slovensky mailserver tak gmail ako spomina kolegynka :)
martinhe
05.02.08,11:29
Vykasli sa na zoznam. Ja mam so zoznamom len zle skusenosti. E-maily tam neprichadzaju uplne bezne (asi sa niekde zabudnu). Vytvor si radsej schranku na G-maily. Najdes ju na googly v lavom hornom rohu mas Gmail.
fachman
05.02.08,14:54