puketos
14.03.05,22:23
Dobry den
Potrebujem poradit a vediet ze ak som student tak do akej sumy sa vracia dan z prijmu (za minuly som mal prijem cca asi 12tis. Sk).Este by som vas chcel poprosit o radu ci je potrebne k dan. priznaniu dokladat aj dohody o vykonani prace alebo nejake ine tlaciva.Dakujem.
Zuzka
14.03.05,21:30
K daň. priznaniu treba doložiť fotokópie dohôd.
mv66
14.03.05,21:44
Ak mas celorocny prijem nizsi ako 40.416 nemusis podat danove priznanie. Ale to je v tvojom pripade nevyhodne, ak ti strhli 19% dan, vratia ti ju. Treba prilozit fotokopie rocneho zuctovania dane (ktore ti bol do 15.2.povinny vystavit zamestnavatel) a nie dohod.
--------------------------
Opravujem: fotokopie potvrdenia o prijmoch (ktore ti bol ...
Dakujem za upozornenie
puketos
14.03.05,21:56
ludia dakujem velmi ste mi pomohli.Takze mam podat klasicke danove priznanie a k tomu fotokopiu rocneho zuctovania prijmu za rok 2004 a peniazky dostanem spat??? :)
mv66
15.03.05,07:35
Ano, danove priznanie pre FO typ A. Vratia ti v tvojom pripade, pri tvojej vyske prijmov, celu zrazenu dan.
ingi
15.03.05,07:52
ludia dakujem velmi ste mi pomohli.Takze mam podat klasicke danove priznanie a k tomu fotokopiu rocneho zuctovania prijmu za rok 2004 a peniazky dostanem spat??? :)
Ak Ti posledný zamestnávateľ urobil ročné zúčtovanie, mal Ti vyjsť preplatok na DzP a ten by Ti mal vrátiť najneskôr pri zúčtovaní miezd za apríl 2005. Ak Ti dal "Potvrdenie o príjmoch", podávaš DP a prikladáš predmetné potvrdenie (stačí kópia).
mv66
15.03.05,07:59
ludia dakujem velmi ste mi pomohli.Takze mam podat klasicke danove priznanie a k tomu fotokopiu rocneho zuctovania prijmu za rok 2004 a peniazky dostanem spat??? :)