jankajankajanka
02.02.08,09:21
Dobry den.
Som studentkou denneho studia vysokej skoly a chcela som sa opytat, keby som si chcela zarabatv oblasti internetu a viem, ze moje prijmy by boli nizsie ako 1/2 12xmin. mzdy je potrebne zacat podnikat,alebo ako? ak mi rozumiete. slo by o privyrabanie si, pricom moj mesacny prijem bol okolo 3000sk, teda rocne okolo 36,000. Mozem vlastnit a zarabat na webovej stranke do tejto sumy bez zivnosti?
miroslav491
02.02.08,11:31
hm, tak podnikať v pravom slova zmysle musis min. so živnosťou, ak ju mas tak sa priprav na cely ten kolotoč podvojneh učtovania, typisovania priznani, odvodov atd. kedže vsak neprekročis ročne 12 násobok životneho minimalen mzdy mala by si byť od platena oslobodena (prvny rok podnikana sa neplatia do soc. poisťovna) no to je ten zložitejsi spôsob,, dalši je že to bude brane ako tvoje "osobny" biznis a budes podnikat de facto na čierno
KEJKA
02.02.08,11:32
ak si študentkou, skus svoje príjmy legalizovať formou dohody o brigádnickej práci študenta.
jankajankajanka
02.02.08,12:53
pokial neprekrocim 1/2 12xmin. mesacna mzda neplatim ziadne odvody, vsak?ani zdravotne poistenie, ani socialne a ani dane. hovorim spravne? ak teda bude moj prijem rocne okolo 36 000, alebo inak povedane do tej ciastky ktora je teraz asi 45 600sk tak nemusim ako student platit ziadne odvody je to tak? potrebujem nato ale zivnost ak som spravne pochopila alebo dohodu o vykonani brigadnickej cinnosti. ako ju ale ziskat ked by ten internetovy portal bol pisany na mna? cize to vlastne ide len formou zivnosti...ak dobre chapem. a co vsetko to znamena zaregistrovat si zivnost?
dakujem za vasu pomoc, ste mili
miroslav491
02.02.08,13:08
jo asi tak,, treba mať živnost a hlavne sa pripraviť na to účtovnictvo atd. čo sa tyka tych odvodov je to tak ale skus si zistiť ako je to v pripade tzv: minimálne zravotne poistenie, kolo toho som si nie isty. vela zdaru
STRELEC
02.02.08,13:21