idaret
03.02.08,12:26
Dobrý deň,
chcela by som Vás poprosiť, či mi vie niekto poradiť, kde sa dajú urobiť fotografie väčších rozmerov? Chcela by som si z fotografie detí dať urobiť obraz. Ak niekto vie poradiť, budem rada. Ďakujem vopred. Pekný deň :-)
chlap
03.02.08,11:33
Na začiatok doplňujúca otázka:
- tá fotografia detí je digitálna ? - t.j. fotografia urobená digitálnym foťákom ?
- ak áno, v akom rozlíšení bola urobená ? - t.j. aký je rozmer fotky v pixeloch ? ....... zistíš tak, že v prieskumníkovi klikneš na obrázok pravým tlačítkom a dáš "vlastnosti" a pohľadáš info o rozlíšení
Marian11
03.02.08,14:44
staci urobit co najvacsiu fotku vo fotolabe a tu potom farebne oxeroxovat ide aj A3 a to do skleneneho ramu ak by vysela iba tak sam tak ju dajte zafoliovat :)
idaret
03.02.08,19:07
fotografia je urobena v digitalnom fotoaparate a je 6 megapixelova..
idaret
03.02.08,19:09
Na začiatok doplňujúca otázka:
- tá fotografia detí je digitálna ? - t.j. fotografia urobená digitálnym foťákom ?
- ak áno, v akom rozlíšení bola urobená ? - t.j. aký je rozmer fotky v pixeloch ? ....... zistíš tak, že v prieskumníkovi klikneš na obrázok pravým tlačítkom a dáš "vlastnosti" a pohľadáš info o rozlíšení
ma teda 6 pixelov.... dufam,ze som to dobre napisala...
Rozalka
03.02.08,19:22
Určite nájdeš v mieste tvojho bydliska nejakú firmu, čo sa tým zaoberá (napr. výrobou plagátov). Ja som si v PC upravila moju fotku Dubrovníka v štýle impresionizmu, zväčšili mi ju na cca 65x100 cm a podlepili mi to.
kitky
03.02.08,19:31
ma teda 6 pixelov.... dufam,ze som to dobre napisala...

:D Pocuj, vykasli sa na pixely, pozri si tuto stranku a urob si obraz o moznostiach.

http://www.mojobraz.sk/cennik.php

Ked si zadas do vyhladavaca digitalna tlac, najde ti to kopec firiem, ktore robia zvacsovanie fotografii.Keby som vedela z akeho mesta si, nieco ti najdem.:)
chlap
03.02.08,20:03
fotografia je urobena v digitalnom fotoaparate a je 6 megapixelova..

Fajn, takže tlačiť sa dá :).