Zuzana Boháčová
07.02.08,18:55
ahojte poraďáci
prosim Vas,uvažujem nad kupou ALFY
poradíte mi prosím,čo všetko si mám kúpiť
potrebujem účtovať DPH,faktúry, pokladňu,
daňové priznania a výkazy
aký balík mi odporúčate kúpiť?
neviete či ešte platí 30% zlava?
ďakujem moc:)
Zuziana
07.02.08,18:01
choď na www.kros.sk tam nájdeš všetko. Balík si naskladáš aký potrebuješ a v prípade potreby si môžeš dokúpiť alebo rozšíriť ďalší modul.
Kathryn
07.02.08,18:06
Do 24.2. môžeš získať zľavu až 35 %. 30 % máš automaticky a 5 % získaš vtedy, ak sa zúčastníš prezentácie programu.
Zuzana Boháčová
07.02.08,18:08
choď na www.kros.sk (http://www.kros.sk) tam nájdeš všetko. Balík si naskladáš aký potrebuješ a v prípade potreby si môžeš dokúpiť alebo rozšíriť ďalší modul.

no študujem to..
myslím že by mi zatiaľ mohol stačiť alfa profesionál.. veď ke´d budem mať viac firiem,možem si dokúpiť..
tie aktualizacie po roku,nie su moc drahe?
Zuzana Boháčová
07.02.08,18:09
ja mam zatial 3 male firmičky.. iba na toto daňove priznanie
zas kvoli tomu je mi drahe kupovať multiverziu..
da sa to urobiť aj tak,že keď si urobim uzavierku 1 firmy,uložim si ju do archivu a mam nove miesto na inu firmu?
Zuzana Boháčová
07.02.08,18:31
prosím vás,dá sa archivovať napr.na USB kľúč z 1 alfy a otvoriť to v inej alfe?
ja sa idem na alfe iba učiť,by som mohla zobrať moje údaje ku kamarátke do jej alfy ,kde to budeme kontrolovať
len ma zaujíma,či mi to otvorí´aj iná ALFA s iným lic.číslom:confused:
Manual
07.02.08,18:41
prosím vás,dá sa archivovať napr.na USB kľúč z 1 alfy a otvoriť to v inej alfe?
ja sa idem na alfe iba učiť,by som mohla zobrať moje údaje ku kamarátke do jej alfy ,kde to budeme kontrolovať
len ma zaujíma,či mi to otvorí´aj iná ALFA s iným lic.číslom:confused:
Ano dá !!!;)
Manual
07.02.08,18:49
Na USB zálohuješ dáta vytvorenej firmy, nie SW s lic. číslom.
Zuzana Boháčová
08.02.08,05:14
OK dik vam
prosim Vas,som v alfe uuuplne novačik