Bozidara12
08.02.08,13:36
Mam formular a neviem co s nim dali mi k nemu poucenie ale neviem sa v tom nejako vyznat. Cez prazdniny som brigadovala a zdanili mi istu sumu, kdeže som študentka viem že mam narok aby mi zdanenu čiastku vratili len k tomu potrebujem vyplnit formulat potvrdenie zo skoli a zo zamestnania. Mala som este jednu brigadu a tu mi vobec nezdanili. Musim aj tuto druhy brigadu vypisat do formulara? Dali formular typu A a ked budem musiet vypisat aj tu druhu brigadu budem potrebovat iny formular a myslim ze ten bude zložitejši , prosim vas poradite mi niekto?
veronikasad
08.02.08,12:45
Mam formular a neviem co s nim dali mi k nemu poucenie ale neviem sa v tom nejako vyznat. Cez prazdniny som brigadovala a zdanili mi istu sumu, kdeže som študentka viem že mam narok aby mi zdanenu čiastku vratili len k tomu potrebujem vyplnit formulat potvrdenie zo skoli a zo zamestnania. Mala som este jednu brigadu a tu mi vobec nezdanili. Musim aj tuto druhy brigadu vypisat do formulara? Dali formular typu A a ked budem musiet vypisat aj tu druhu brigadu budem potrebovat iny formular a myslim ze ten bude zložitejši , prosim vas poradite mi niekto?
Obe brigády sú príjmom zo závislej činnosti, uvádzaš ich v daňovom priznaní typu A.

Každý daňovník /občan/ má nárok na uplatnenie nezdanitelnej časti základu dane - pre rok 2007 to bolo 95 616,- sk. Ak tvoje príjmy nepresiahli túto sumu, DU ti zrazenú daň vráti. Pri druhej brigáde si zrejme mala podpísané u zamestnávateľa vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov, preto ti daň nezrážali. Aj tento príjem musíš uviesť v daňovom priznaní.

------
Veronika
Bozidara12
08.02.08,12:51
a musim vypisovat aj tu brigadu ktoru mi nezdanili?
veronikasad
08.02.08,12:59
a musim vypisovat aj tu brigadu ktoru mi nezdanili?
zdanili ti obidve, len si mala podpísané vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov a preto si žiadnu daň neplatila. Záleží od výšky príjmu, nič nepokazíš, keď ich v DP uvedieš obidve.

------
Veronika
Zuzy
09.02.08,10:54