Ján Rusňák
10.02.08,15:20
Ahojte. Volám sa Ján(ík, čo, nulik ...). Pracujem ako učiteľ na ZŠ. Predvčerom mi dcéra poslala adresu tejto stránky, zaregistroval som sa a odvtedy sa od nej nemôžem odtrhnúť. Je to skvela stránka a bude pravdepodobne ešte skvelejšia, ak sa v nej trocu zorientujem. Nie som nejaký extra odborníka na prácu s počítačom, ale sľubujem, že sa to vďaka tejto spoločnosti zlepší. Cmuuuuuuuuuuuuuuuuuk
DanielaSL
10.02.08,14:24
Vitaj Janko...mi sme boli na tom podobne...takže to chápeme.
mamaliga
13.02.08,10:10
Ahojte, volám sa Eva a som veľmi nový nováčik
Marína
13.02.08,11:24
Vitaj Evi a cíť sa tu dobre.:)
cactus
13.02.08,11:39
Ahojte. Volám sa Ján(ík, čo, nulik ...). Pracujem ako učiteľ na ZŠ. Predvčerom mi dcéra poslala adresu tejto stránky, zaregistroval som sa a odvtedy sa od nej nemôžem odtrhnúť. Je to skvela stránka a bude pravdepodobne ešte skvelejšia, ak sa v nej trocu zorientujem. Nie som nejaký extra odborníka na prácu s počítačom, ale sľubujem, že sa to vďaka tejto spoločnosti zlepší. Cmuuuuuuuuuuuuuuuuuk


Ahojte, volám sa Eva a som veľmi nový nováčik

vitajte, obaja;)
bafa
15.02.08,08:00
:eek: Ahoj !!!! Stránka je výbornááááá! Len mám problém ! opýtať sa ,alebo odpovedať na otázku ,či tému! Neviem nájsť pri téme miesto , kde odpovedať!

Poradíte ako sa zorientovať v zmluvách o príjmoch zo zahraničia ? To mám každú zmluvu študovať samostatne? Neexistuje "zoznam" : tieto krajiny patria pod vyňaté príjmy a tieto pod zápočet???
cactus
15.02.08,09:13
tak vitaj

:eek: Ahoj !!!! Stránka je výbornááááá! Len mám problém ! opýtať sa ,alebo odpovedať na otázku ,či tému! Neviem nájsť pri téme miesto , kde odpovedať!

Poradíte ako sa zorientovať v zmluvách o príjmoch zo zahraničia ? To mám každú zmluvu študovať samostatne? Neexistuje "zoznam" : tieto krajiny patria pod vyňaté príjmy a tieto pod zápočet???


pozri sa do témy

DAŇOVÉ PRIZNANIE - súhrn tém zaoberajúcich sa s DP

keď chceš pridať otázku, tak tam môžeš dať
Vincentka
15.02.08,20:09