michal zahončik
11.02.08,14:33
halo potrebujem poradit! pracujem ako skladnik, zamestnávatel odomna vyžaduje aby som mu vyplnal denny výkaz prace.dal mi nato A4 zošit do ktoreho mu mám rozpisovat vykazanu pracu. može odomna niečo take žiadať? nemám úkolovu mzdu ale fixnú.
Braňo
11.02.08,13:39
Samozrejme, že môže.
hanelie
11.02.08,13:40
máš to v pracovnej zmluve - ak nie, tak môžeš tým oponovať

alebo: keď vrchnosť:eek: chce, nuž urob mu radosť:

1. kontrola príjemok a výdajok
2. fyzická kontrola materiálu
3. no a tak dookola:)
Chobot
11.02.08,13:43
halo potrebujem poradit! pracujem ako skladnik, zamestnávatel odomna vyžaduje aby som mu vyplnal denny výkaz prace.dal mi nato A4 zošit do ktoreho mu mám rozpisovat vykazanu pracu. može odomna niečo take žiadať? nemám úkolovu mzdu ale fixnú.

Zamestnávateľ môže od teba také niečo žiadať, veď ťa platí za to, že budeš vykonávať nejakú činnosť pre neho a on chce vedieť, čo pre neho robíš.

A nabudúce pozri, do akej kategórie zakladáš novú tému, lebo túto si založil do nesprávnej kategórie.
michal zahončik
11.02.08,13:44
má nato právo? ale ja to nemám v zmluve!
michal zahončik
11.02.08,13:52
no a čo ked ma plati ja prenho vykonávam zato danú prácu. prečo bi som mal niečo take vyplnat ked nadomnou je smenovy majster ktorý dohliada na celkový procus práce. a prečo bi som to mal vzpisovat doma po prácovj dobe?
Braňo
11.02.08,13:57
lebo chce vidieť, čo urobíš za pracovnú smenu a prípadne porovnať efektivitu práce. je to bežná prax-aj ja vypĺňam weekly report a na konci každého týždňa musím oznámiť nedoriešené problémy, ktoré plánujem riešiť budúci týždeň.
hanelie
11.02.08,13:58
Zamestnávateľ môže od teba také niečo žiadať
je na to odvolávka v zákone?


§ 43
Na začiatok

(1) V pracovnej zmluve je zamestnávateľ povinný so zamestnancom dohodnúť podstatné náležitosti, ktorými sú:

a) druh práce, na ktorý sa zamestnanec prijíma, a jeho stručná charakteristika,