Cervicek
15.02.08,12:33
Dobry den prajem,
chcel by som sa opytat a informovat ohladom nasledovnej veci:
Som studentom denneho studia na vysokej skole. V juli minuly rok som zacal brigadovat cez agenturu v jednej firme. Brigadoval som tri mesiace cez agenturu a potom som sa v tej firme zamestnal na TPP. Popri tom som chodil do skoly. Kedze som mal len jeden predmet v zimnom semestri tak nebol problem. Teraz vo februari mi firma urobila danove priznanie s tym ze som im priniesol potvrdenie o prijme z agentury cez ktoru som brigadoval a oni dolozili potvrdenie o prijme z firmy.
Zaujima ma ci je mozne ze dostanem vratene dane s prijmu za minuly rok kedze som student (vychadza mi to asi tak 15000 a viac) alebo je tam dana nejaka podmienka do akeho prijmu sa dane vracaju alebo nieco pod. ???
Za odpoved vopred dakujem.
S pozdravom Patrik.
Zoltán Kovács
15.02.08,11:40
Dobry den prajem,
chcel by som sa opytat a informovat ohladom nasledovnej veci:
Som studentom denneho studia na vysokej skole. V juli minuly rok som zacal brigadovat cez agenturu v jednej firme. Brigadoval som tri mesiace cez agenturu a potom som sa v tej firme zamestnal na TPP. Popri tom som chodil do skoly. Kedze som mal len jeden predmet v zimnom semestri tak nebol problem. Teraz vo februari mi firma urobila danove priznanie s tym ze som im priniesol potvrdenie o prijme z agentury cez ktoru som brigadoval a oni dolozili potvrdenie o prijme z firmy.
Zaujima ma ci je mozne ze dostanem vratene dane s prijmu za minuly rok kedze som student (vychadza mi to asi tak 15000 a viac) alebo je tam dana nejaka podmienka do akeho prijmu sa dane vracaju alebo nieco pod. ???
Za odpoved vopred dakujem.
S pozdravom Patrik.

Áno je možne, že ti vznikol preplatok nadani z príjmov. Nakoľko na nezdaniteľnú čiastku vo výške 95.616,- má nárok každý daňovník. A tým pádom, že si pracoval iba časť roka, tak v rámci ročného zúčtovania ti vychádza preplatok.
erikas62
15.02.08,11:52
Ahoj Patrik,