miquell
03.03.08,14:41
Dobry den, chcel by som sa opytat ci je potrebne podavat danove priznanie kvoli vypoctu odvodov do ZP. Moje prijmy za min. rok nepresiahli 30 000, zaroven som student a v ZP mi povedali ze musim podat rocne zuctovanie, tak ma zaujima ak nebudem podavat DP ci mozem nejako urobit to zuctovanie v ZP bez neho. Dakujem velmi pekne za odpoved
Tweety
03.03.08,13:43
Dobry den, chcel by som sa opytat ci je potrebne podavat danove priznanie kvoli vypoctu odvodov do ZP. Moje prijmy za min. rok nepresiahli 30 000, zaroven som student a v ZP mi povedali ze musim podat rocne zuctovanie, tak ma zaujima ak nebudem podavat DP ci mozem nejako urobit to zuctovanie v ZP bez neho. Dakujem velmi pekne za odpoved
Nie, DP nemusíš podávať.
katkaj
03.03.08,14:12
Nie, DP nemusíš podávať.

Doplním: DP sa nemusí podávať nakoľko príjmy sú nižšie ako 47 808 ale pokiaľ z tých 30.000 boli platené nejaké preddavky dane tak odporúčam robiť DP nakoľko daň sa vráti ;)
miquell
04.03.08,07:52
a teda to rocne zuctovanie v ZP sa nerobi resp. v tomto pripade sa nerobi podla danoveho priznania?? potom, ako dokazem ZP ze som mal take prijmy, z ktorych neplatim preddavky /kedze som student zaroven/
katkaj
04.03.08,07:56
a teda to rocne zuctovanie v ZP sa nerobi resp. v tomto pripade sa nerobi podla danoveho priznania?? potom, ako dokazem ZP ze som mal take prijmy, z ktorych neplatim preddavky /kedze som student zaroven/

aké si mal príjmy ? Na pracovný pomer, dohodu alebo živnosť ???
miquell
04.03.08,08:11
ako szco ale nie zivnost.
katkaj
04.03.08,08:31
ako szco ale nie zivnost.

pokiaľ si bol ako szčo a zároveň študent celý rok tak nebudeš musieť robiť zúčtovanie zdravotného tak nebudeš musieť platiť zdravotné nakoľko tvoj vymeriavací základ nepresiahol úhrn minimálnych miezd samoplatitela
pre rok 2007 to je suma 12 x 4936 = 59232 Sk
Muška
04.03.08,08:51
SZČO robí vždy RZZP aj keď nulové.
P.S.
Alebo je opäť niečo nové?? :eek:?
miquell
04.03.08,08:51