skoricka
21.03.05,18:51
haloo ! je tu nejaky audítor, potrebovala by som jeho pomoc.
M0NIKA
21.03.05,18:13
Skús položiť otázku, na tú Ti možno niekto odpovie aj zadarmo :D
skoricka
21.03.05,18:16
no , ja som len studentka, a pisem diplomovu pracu o audite, a jedna cast ma byt navrhova - ako moznosti odstranenia zistenych nedostatkov. Maju tu byt aplikovane postupy prevzate z literatury alebo praxe. Kedze audit bol akoze ok, tak som myslela ze tam dam nieco o internych smerniciach, ze som zistila nedostatky v tychto smerniciach a pod. Nenasla som literarne zdroje. Tak v tomto by som potrebovala pomoc.
verona
21.03.05,18:19
no , ja som len studentka, a pisem diplomovu pracu o audite, a jedna cast ma byt navrhova - ako moznosti odstranenia zistenych nedostatkov. Maju tu byt aplikovane postupy prevzate z literatury alebo praxe. Kedze audit bol akoze ok, tak som myslela ze tam dam nieco o internych smerniciach, ze som zistila nedostatky v tychto smerniciach a pod. Nenasla som literarne zdroje. Tak v tomto by som potrebovala pomoc.
ak ti bude postacovat konzultacia, nie som auditor, som auditovana, cize na tej druhej strane,
M0NIKA
21.03.05,18:21
ak ti bude postacovat konzultacia, nie som auditor, som auditovana, cize na tej druhej strane,podobne aj ja
skoricka
21.03.05,18:26
ak ste teda uz boli auditovane, mali ste nejake navrhy od auditora, zmeny v uctovnom systeme alebo kontrolnom, zistil vam nejake nedostatky, ?
M0NIKA
21.03.05,19:16
ak ste teda uz boli auditovane, mali ste nejake navrhy od auditora, zmeny v uctovnom systeme alebo kontrolnom, zistil vam nejake nedostatky, ?Ja Ti v skratke napíšem ako to bolo u nás.