dkleinova
10.03.08,11:41
Dobrý deň,
dnes ma kontaktovala jedna pani, ktorá pracuje ako živnostníčka a nám fakturuje s tým, že potrebuje, aby sme jej vystavili jedno tlačivo o potvrdení, že sme jej platili za faktúry. O niečom takom som počula prvý raz. Vystavovala som potvrdenia o preddavkoch na daň pre našich zamestnancov, ktorým robím mzdy..ale že by niečo také bolo treba vystaviť aj živnostníkom...hľadala som na internete, ale neúspešne, také tlačivo som nenašla. Môžete mi niekto poradiť, prosiiim..
Zoltán Kovács
10.03.08,10:44
Dobrý deň,
dnes ma kontaktovala jedna pani, ktorá pracuje ako živnostníčka a nám fakturuje s tým, že potrebuje, aby sme jej vystavili jedno tlačivo o potvrdení, že sme jej platili za faktúry. O niečom takom som počula prvý raz. Vystavovala som potvrdenia o preddavkoch na daň pre našich zamestnancov, ktorým robím mzdy..ale že by niečo také bolo treba vystaviť aj živnostníkom...hľadala som na internete, ale neúspešne, také tlačivo som nenašla. Môžete mi niekto poradiť, prosiiim..

Žiadne také tlačivo a povinnosť neexistuje. A nemala na mysli odsúhlasenie pohľadávok a záväzkov?
dkleinova
10.03.08,10:46
Žiadne také tlačivo a povinnosť neexistuje. A nemala na mysli odsúhlasenie pohľadávok a záväzkov?
určite sa nejedná o odsúhlasenie...ona to potrebuje vraj k daňovému priznaniu..
Zoltán Kovács
10.03.08,10:46
určite sa nejedná o odsúhlasenie...ona to potrebuje vraj k daňovému priznaniu..


:eek::eek::eek: A to načo?
Paula
10.03.08,10:51
Zrejme jej príjem podliehal oznamovacej povinnosti a netuší, kto všetko ju bonzol;)
dkleinova
10.03.08,10:52
:eek::eek::eek: A to načo?
prvý raz v živote som o tom teraz počula od nej..že ona ako živnostníčka si musí dať všetky príjmy od všetkých firiem do daňového priznania a od každej firmy potrebuje potvrdenie, že nejaký príjem mala...keby sme jej robili výplatu, tak dobre možno, ale ona nám posielala faktúry za služby..
Zoltán Kovács
10.03.08,10:53