Petra Nová
14.03.08,10:59
V ostatnom čase som sa zamilovala do opernej hudby,ktorú som celý život vnímala, neodmietala, ale vedome som ju nevyhľadávala. Predovšetkým prostredníctvom internetu a You Tube som sa na laika dosť dobre zorientovala v opernej tvorbe a v jej interpretoch. Aj keď kvalita zvuku je na mnohých nahrávkach hrozná, otvorili mi svet opery a zamilovala som sa do operného spevu. Je úžasné počúvať ľudský hlas v mužskom,ženskom alebo v zborovom prevedení. Je pre mňa vzrušujúca detektívka rozpoznať spevákov podľa farby ich hlasu a spôsobu spievania. A prečo som otvorila túto tému v "Porade"...?
Jednak preto, že opera je súčasťou kultúry, ale predovšetkým preto, že by som s potešením prijala radu, ako sa nekomplikovaným spôsobom dostanem k zaujímavým nahrávkam operných diel mimo You Tube. Ak máte Poraďáci rovnaký záujem a počúvate operu aj z internetu, tak mi prosím poraďte.
Petra Nová
18.03.08,11:06
Vzhľadom k tomu, že otvorenie témy "Opera" nevzbudil žiadny záujem a teda predpokladám, že som sa netrafila do vkusu surfujúcich v "Porade" , rada by som túto tému vymazala.Neviem však ako. Jediné čo ma napadlo je stisnúť červené tlačítko,aby sa téma nezobrazovala. Takže po dopísaní tejto správy tak urobím.
Petra Nová
18.03.08,11:13
Nejde to tak vymazať,hlási mi to ,že "nemôžem hodnotiť vlastnú tému". Tak to urobte niekto miesto mňa. Ďakujem!
dominika
18.03.08,11:27
Neporadím ti, ale chcem sa pripojiť k téme. Mám rada operu a vážnu hudbu, ale najradšej naživo.
U nás v Trnave je skutočne veľa príležitostí na vychutnanie krásnej hudby v historickom prostredí.
Dokonca raz bol v múzeu v ešte nezreštaurovanom kostolíku polnočný husľový koncert mladučkého trnavského virtuóza Patrika Žigmunda.
Aňuška
18.03.08,11:38
Prečo hneď mazať tému? Ešte je krátky čas od zadania témy a že nie sú hneď
reakcie, je dané aj tým, že do konca marca to má väčšina z nás účtovníkov "husté".:)
Ja osobne mám veľmi rada operu a rada si o tom pokecám, ale až v apríli.
Petra Nová