biaaa
19.03.08,11:00
Zdravim poradaci,
takze zase raz mam dve otazky (kedze sa stale nieco meni atd):

1. Staci momentalne pri zakladani s.r.o., ak sa nezhoduje s trvalim bydliskom jedineho konatela najomna zmluva na urcene priestory (povedzme urcita cast priestorov u znameho?). Na ake meno zmluvu napisat? Na este nezapisanu firmu - lebo samozrejme este sa zapis len chysta, alebo na meno jedineho konatela? Alebo je nejake ine riesenie?

2.Pri zapise na ZivReg ma ako jedineho konatela nahlasia aj do Socialnej a Zdravotnej poistovne? Ako zabezpecit to aby som neodvadzal prispevky, kedze som len konatel a nie zamestnanec, a odvody za mna odvadza zamestnavatel u ktoreho pracujem na TPP?

Co v pripade ze som student a odvody odvadza stat, ale chcem sa stat zaroven konatelom jednoosobovej s.r.o. v ktorej nebudem zamestnany?

Dakujem za vycerpavajuce odpovede !
liba2
19.03.08,10:31
Zdravim poradaci,
takze zase raz mam dve otazky (kedze sa stale nieco meni atd):

1. Staci momentalne pri zakladani s.r.o., ak sa nezhoduje s trvalim bydliskom jedineho konatela najomna zmluva na urcene priestory (povedzme urcita cast priestorov u znameho?). Na ake meno zmluvu napisat? Na este nezapisanu firmu - lebo samozrejme este sa zapis len chysta, alebo na meno jedineho konatela? Alebo je nejake ine riesenie?

2.Pri zapise na ZivReg ma ako jedineho konatela nahlasia aj do Socialnej a Zdravotnej poistovne? Ako zabezpecit to aby som neodvadzal prispevky, kedze som len konatel a nie zamestnanec, a odvody za mna odvadza zamestnavatel u ktoreho pracujem na TPP?

Co v pripade ze som student a odvody odvadza stat, ale chcem sa stat zaroven konatelom jednoosobovej s.r.o. v ktorej nebudem zamestnany?

Dakujem za vycerpavajuce odpovede !
Odpoviem len na časť zadania:
Pri založení s.r.o. ide o jediného spoločníka (ktorý môže byť súčasne konateľom) - to len na upresnenie.
Živnostenský list bude vystavený na s.r.o. (teda nie na spoločníka).