dede2
27.03.08,07:32
Robím učtovnictvo pre stolára - szčo. Trvalý pobyt má na Slovensku. Robí práce aj v ČR, ale nie viac ako 183 v roku. Ako szčo má príjmy výhradne vo forme uhradených faktúr na bežnom účte. Čiže žiadne zdanenie v ČR. Ako má zdaniť tieto príjmy a do ktorej kolonky na DP ich má uveisť? Čítal som príspevky ohľadom príjmov zo zahraničia, ale všade sa hovorí o zamedzení dvojitého zdanenia - čo s týmto prípadom nesúvisí, kedže v ČR neplatil žiadnu daň.

Dakujem
dede2
27.03.08,07:09
NIKTO NEPORADI?????????
mysimis
27.03.08,07:19
Neviem či som to dobre pochopila, stolár pracuje ako szčo na našu živnosť a príležitostne vykonáva práce v ČR, ktoré si vyfakturuje v slovenských korunách a oni mu to uhradia na jeho bežný účet????
dede2
27.03.08,07:25
ano
balunka
27.03.08,07:28
všetko sa robí tak isto ako keby pracoval len na Slovensku,len ak má príjem v CZ tak ich prepočítaš kurzom na SK
dede2
27.03.08,07:33
dakujem, tak som to aj spravil!!!!!!!!!

príjmy mal vo výške cca 800 tis Sk. Výdaje okolo 250 tis. Sk. Takže som použil 60% paušálne. Dan mi vyšla cca 35.000 Sk.
Uplatnil som všetky nezd. časti - na danovnika, na manzelku.

Dal si vypočítať daň aj u známej na DU. Teraz mi zavoval, že mu vyrátala, že nemusí platit žiadnu dan. Ako k tomu dospela on nevie. Neviete mi niekto poradit ako mohla dospiet k tomu, že žiadnu daň nemusí platiť? Pre mna je to záhada.
Dakujem
mysimis
27.03.08,07:34
ˇVyplníš DP typu B a nerobíš s týmto prípadom vôbec nič. Ak robíš paušálne výdavky tak môžeš uplatniť 60% výdavky.
mysimis
27.03.08,07:35
dakujem, tak som to aj spravil!!!!!!!!!

príjmy mal vo výške cca 800 tis Sk. Výdaje okolo 250 tis. Sk. Takže som použil 60% paušálne. Dan mi vyšla cca 35.000 Sk.
Uplatnil som všetky nezd. časti - na danovnika, na manzelku.