Petra66
04.04.08,10:29
Čaute,
chcela by som vedieť, čo si myslíte o reklame spoločnosti T-Com (myslím tým, televízna reklama, billbordy, reklama v tlači, na internete)?
Zaujímali by ma názory na tieto otázky:
1. Poznáte nejaké reklamy od T-Comu? Páčili sa Vám, nepáčili, pobavili Vás, otravujú Vás? Akú reklamu si pamatáte od nich?
2. Kúpili ste si nejaký ich produkt, službu na základe reklamy?
2. Nemá tu niekto Magio alebo net cez T-Com? Ak áno, ste spokojný?
3. Všimli ste si reklamu na súťaž 250 000 alebo ste sa priamo zapojili?
4. A čo vravíte na Fiesta pláž alebo Magio klzisko? Hovorí Vám to niečo?

Ďakujem vopred za odpovede:):):), robím si totiž taký malý prieskum do bakalárky.
PROSÍM O ČO NAJVIAC NÁZOROV, ŽE MÁM TO AKO ZHODNOTIŤ... Plsssss
xBORISx
04.04.08,09:17
alebo pre t-com :D
Petra66
04.04.08,10:17
Ľudkovia, nie, je to pre moju bakalárku. Proste robím dotazníky, ale chcela som vedieť nejaké názory. Ja som ešte len študentka. Názov mojej bakalárky je " VPLYV REKLAMY T-COMU NA CIEĽOVÚ SKUPINU ZÁKAZNÍKOV ". Chcela som tam uviesť aj názory z netu, aby to bolo zaujímavejšie. Myslím, že T-Com ma dosť dobre rozpracovanú túto problematiku a výskumy im robia špecializované spoločnosti. Ale ja ku týmto informáciám nemám prístup, takže budem veľmi rada, ak sa niečo zaujímavé dozviem... ďakujem.
Kazu
04.04.08,11:22
Ľudkovia, nie, je to pre moju bakalárku. Proste robím dotazníky, ale chcela som vedieť nejaké názory. Ja som ešte len študentka. Názov mojej bakalárky je " VPLYV REKLAMY T-COMU NA CIEĽOVÚ SKUPINU ZÁKAZNÍKOV ". Chcela som tam uviesť aj názory z netu, aby to bolo zaujímavejšie. Myslím, že T-Com ma dosť dobre rozpracovanú túto problematiku a výskumy im robia špecializované spoločnosti. Ale ja ku týmto informáciám nemám prístup, takže budem veľmi rada, ak sa niečo zaujímavé dozviem... ďakujem.