Drag
09.04.08,23:27
Znova sa musím vrátiť k tejto téme:Po roku ma predvolali na kontrolnú lekársku prehliadku.Som invalid jeden rok, a pracujem ako SZČO a tiež ako zamestnanec na polovičný prac.úväzok niekoľko mesiacov. Môj lekár mi povedal, že ak prekročím určitú výšku príjmu, soc.poisťovňa mi môže znížiť, alebo zrušiť inv.dôchodok.Môžete mi konkretizovať paragraf v zákone, ktorý to podporuje alebo vyvracia?Aby som sa vedel oprieť o niečo presné. Ďakujem za každú odpoveď.
luana38
10.04.08,03:40
Socialna poiustovna neskuma vysku prijmu, mne to takto povedali, na stranke soc.poistovne je poradna, tam to urcite najses.
dipe
10.04.08,04:25
Ahoj , mám možnosť zamestnať invalidného dôchodcu. Čo všetko potrebujem pri jeho prihlásení a čo všetko môžem v tejto súvislosti získať,aké povinnosti mám pri zamestnávaní invalidného dôchodcu?
Ďakujem
drobeceva
10.04.08,04:47
Ahoj , mám možnosť zamestnať invalidného dôchodcu. Čo všetko potrebujem pri jeho prihlásení a čo všetko môžem v tejto súvislosti získať,aké povinnosti mám pri zamestnávaní invalidného dôchodcu?
Ďakujem

Prijímaš ho ako riadneho zamestnanca, akurát je tu rozdiel v odvodoch na SP a ZP. Potrebuješ rozhodnutie o priznaní ID a potvrdenie od lekára o zdr.spôsobilosti.
akynka
13.04.11,06:05
Dobrý deň,

máme na dohodu 1/2 invalida. Je registrovaný aj na úrade práce. Otázka:

Akú má výhodu keď je registrovaný aj na úrade? A ak ho vyradia z evidencie bude si musieť niečo priplácať tdo zdravotnej, resp. do sociálnej poisť.? Zarába cca 330 - 400 Eur mesačne.
VERONIKA6
13.04.11,06:12
Dobrý deň,

máme na dohodu 1/2 invalida. Je registrovaný aj na úrade práce. Otázka:

Akú má výhodu keď je registrovaný aj na úrade? A ak ho vyradia z evidencie bude si musieť niečo priplácať tdo zdravotnej, resp. do sociálnej poisť.? Zarába cca 330 - 400 Eur mesačne.
Zamestnávate pracovníka evidovaného na úrade práce, to znamená, že výška jeho mesačného zárobku je obmedená na 136,63 €.
veronikasad
13.04.11,06:16
Dobrý deň,