Misnow
11.04.08,10:18
Dobry den,
som študentkou a brigadujem v jednej firme, kde mi 19%-tnu dan zo mzdy nestrhavaju, cize buduci rok nebudem podavat dan.priznanie (ak tomu spravne rozumiem).
Ale chcem ist zaroven pracovat aj do druhej firmy. Mozem aj tam nezdanovat
hodinovu mzdu?

Alebo mam narok iba u jedneho zamestnavatela na nezdanenu mzdu?

dakujem

prajem pekny den
Pepa
11.04.08,08:28
Dobry den,
som študentkou a brigadujem v jednej firme, kde mi 19%-tnu dan zo mzdy nestrhavaju, cize buduci rok nebudem podavat dan.priznanie (ak tomu spravne rozumiem).
Ale chcem ist zaroven pracovat aj do druhej firmy. Mozem aj tam nezdanovat
hodinovu mzdu?

Alebo mam narok iba u jedneho zamestnavatela na nezdanenu mzdu?

dakujem

prajem pekny den
Nezrážajú ti daň pretože si podpísala vyhlásenie. Vyhlásenie môžeš podpísať iba u jedného zamestnávateľa.
Misnow
11.04.08,09:00
Nezrážajú ti daň pretože si podpísala vyhlásenie. Vyhlásenie môžeš podpísať iba u jedného zamestnávateľa.


A ked u prveho zamestnávatela zrusim dohodu o brigade (prva firma), mozem to vyhlasenie podpisat v tej druhej a nezdanovat?
Tweety
11.04.08,09:03
A ked u prveho zamestnávatela zrusim dohodu o brigade (prva firma), mozem to vyhlasenie podpisat v tej druhej a nezdanovat?
Ide totiž o to, že nárok na NČ na daňovníka- seba, si môžeš uplatniť len raz.
Misnow
11.04.08,09:07
Ide totiž o to, že nárok na NČ na daňovníka- seba, si môžeš uplatniť len raz.


Cize ked koncom tohto roka ukoncim zmluvu v prvej firme, zaciatkom buduceho roka mozem podpisat dodatocne vyhlasenie v druhej firme a tam uz budem mat narok na NC. tak? :)


dakujem
Misnow
11.04.08,09:15
Ale aj teraz máš, ak si podpísala vyhlásenie k zdaneniu, aj sa Ti pri výpočte dane uplatńuje. Ale môže sa uplatniť len raz, to znamená, že ak ho máš podpísané v jednej firme, v druhej už pri výpočte dane z príjmu nebude uplatnená NČ.


Uz som z toho zmatena. Tak teda, co mam urobit, aby som mala v druhej firme nezdanene, cize nepodavala dan. priznanie?
Tweety