a13
12.04.08,15:29
V skutocnosti mam napad ze ma niekto napad.
Som student v UK.
A chcel by som rozbehnut nejaky biznis najlepsie po internete lebo sa mi tu nechce pracovat na tychto ludi.
Ak by mal niekto napad ako spolupracovat tak napiste na kosak.p(at)gmail(dot)com

PS: rozmyslal som nad niecim takym ako kupou tovaru v UK a nasledovnim preposlanim na SVK ,cize ak mate niekto na svk internetovy obchod zamerani na dake veci co by mozno bolo tu lacnejsie kupit kontaktujte ma alebo som rozmyslal pretoze som v Skotsku. Tak organizovat nejake vylety zo svk alebo dovoz gajd zo skotska skutocne neviem.
Ale robit sa mi nechce a najom z niecoho platit musim :P
dushan
12.04.08,14:53
Huraaa, konecne nejaky dobry napad!!!:D:D:D
rickman
12.04.08,16:28
Tie gajdy? :D
dushan
12.04.08,16:45
mimotemy Ahoj Rickman, no bud tie gajdy alebo whisky...:D
rickman
13.04.08,07:18
mimotemy Ahoj Rickman, no bud tie gajdy alebo whisky...:D

tak tak..
Alex_M
14.04.08,04:52
Konecne inovacna myslienka ako mat prachy bez roboty:D urcite na tom pracuj, drz sa svojho ciela:)
Braňo
14.04.08,05:14
Keďže pracovať sa Ti nechce, Tvoj úspech si vopred vylúčil. Gajdy sa dajú bežne kúpiť cez internet, tak ako aj škótska whisky.
Chobot
14.04.08,05:55
V skutocnosti mam napad ze ma niekto napad.
Som student v UK.
A chcel by som rozbehnut nejaky biznis najlepsie po internete lebo sa mi tu nechce pracovat na tychto ludi.
Ak by mal niekto napad ako spolupracovat tak napiste na kosak.p(at)gmail(dot)com

PS: rozmyslal som nad niecim takym ako kupou tovaru v UK a nasledovnim preposlanim na SVK ,cize ak mate niekto na svk internetovy obchod zamerani na dake veci co by mozno bolo tu lacnejsie kupit kontaktujte ma alebo som rozmyslal pretoze som v Skotsku. Tak organizovat nejake vylety zo svk alebo dovoz gajd zo skotska skutocne neviem.
Ale robit sa mi nechce a najom z niecoho platit musim :P