honey51
18.04.08,21:08
dobry večer,
som študentka-maturantka a v septembri sa chystam na vysokú školu..už som si podala prihlášky na medicínu,psychológia a aj prirodovedecku fakultu.Potrebovala by som však radu-neviem sa rozhodnúť..vždy som chcela študovať medicínu a byť doktorkou..lenže teraz...si prestávam byť istá či je to povolanie pre mňa,či by som to zvládala...v štvrtom ročníku som si navolila predmety, ktoré súvisia len s medicínou a naozaj mi dalo zabrať aby som mala výborné výsledky a neviem si predstaviť že tak ako tento rok by som mala makať ďalších 6 a potom atestácie a neviem čo všetko..je to náročné ale zároveň krásne povolanie, ktoré podľa mna v sebe nesie aj kus poslania..a neviem či sa dá dobre skíbiť aj s rodinou...ale medicína ako veda ma strašne zaujíma...potrebovala by som radu od doktora alebo študenta medicíny...proste od niekoho,kto možno aspon trochu vie o čo mi ide..prečo sa neviem rozhodnúť..a psychológia-tá ma láka tiež ale vôbec neviem či by ma to bavilo...neviem si to až tak dobre predstaviť..ale je to lahšie ako medicína..a skôr sa to dá skíbiť s rodinou...a potom..veľmi ma bavia rastliny..liečivé..chcela by som študovať možno niečo s tým..ibaže nikto mi nevie poradiť kde sa take niečo dá študovať a aké uplatnenie by som našla..vedela by som predstaviť pracovať aj vo výskume..možno ako psychologička alebo nejaká botanička...alebo v kúpeloch..je veľa toho čo by ma možno bavilo..ibaže nie je nikto kto by mi aspon trochu poradil..nejak ma usmernil na akú školu mám ísť..aby sa dala síbiť práca s ľudmi...a možno tá príroda..neviem..ani ja sama neviem...prosím poraďte mi niečo..ja už som fakt zúfala....rozmýšľlam nad tým stále..ale stále neviem na nič prísť...a keďže sa mi už čas kráti tak použijem ten otáznik či čo to je..akože je to súrne..lebo je to súrne!! a ďakujem:)
BXLmiami
21.04.08,14:06