a13
28.04.08,00:20
Som uplny laik a so ziadnymi skusenostami ale chcem sa opytat ako to funguje.

Ked napriklad kupim v USA dajme tomu 10 triciek QuickSilver dam si ich doviest na slovensko ku mne domov. Potom ich budem nasledovne predavat na webe a este na ebayi.

A teraz k tomu co som chcel napisat je to legalne ? Nekazim meno QuickSilveru alebo nemozem byt stihany z toho ze toto predavam ale vlastne moj sedliacky rozum mi hovori ze ja to vlastne iba predavam moj sukromny majetok cez inzerat ako je ebay a slovensky eshop takze je vsetko v poriadku a pretoze ti je akoby inzerat nemam problemy s reklamaciou aspon sa mi zda lebo ebay nema tiez ked si kupim tovar tak oni nerucia zan... ruci zan predajca ale ten malokedy napise ze je platna zaruka dovtedy a presto je ebay tak popularny.
rickman
28.04.08,07:31
Ano, je to v poriadku.

Kupis si aj cely kontajner triciek pre osobnu spotrebu, zaplatis clo a potom prides na to, ze si ich vlastne kupil vela. Tak ich predavas. Ale vacsinou len formou inzeratov, alebo ebay - skratka nie webstranka na predaj quiksilver triciek s moznostou platby kartou.

Hovori sa tomu legalna tienova ekonomika.

Ale nezabudaj, ze tu cenu, ktoru si mohol vidiet na nejakom US internetovom obchode bude pravdepodobne bez Sales Tax a niektori predajcovia posielaju tovary len na US postal address.
xBORISx
28.04.08,07:46
Druha vec je ze ti kontajner pre vlastnu spotrebu colnik neprepusti...osobna skusenost...
rickman
28.04.08,08:54
Druha vec je ze ti kontajner pre vlastnu spotrebu colnik neprepusti...osobna skusenost...

Neskusal si ziadne vyhovorky? Typu darcek pre nasu mestsku cast :).
xBORISx
28.04.08,09:27
:D to veru nie, dokonca mam znameho ktoremu dali 80ks triciek z USA zhabat pretoze na nich bolo made in Haiti a ze vraj ich bolo tak vela ze to vyvolalo nepochybne podozrenie z toho ze to nie je pre vlastnu potrebu...
rickman
28.04.08,14:00