dara
02.05.08,11:39
Ahojte poraďáci, zaujímalo by ma ako sa Vám darí študovať popri zamestnaní.

Ako s voľnom, toleruje Vám zamestnávateľ školu? Dá sa okrem dovolenky nejaké legálne voľno vybaviť u zamestnávateľa?
amakov
02.05.08,10:00
Ja teraz končím mám 26.5. štátnice, I.st. VŠ(Bc.), nervy mám napnuté do prasknutia už teraz, zamestnávateľ mi neprispieva na školu, študijné voľno nemám platené, takže je to na úkor voľna alebo dovolenky. Je to veľmi náročné, zvládnúť to, len ja mám tú výhodu, že mi maximálne pomáha celá moja rodina, manžel, mamka s deťmi s domácnosťou, keď nie som doma.Čo sa týka školy, dá sa to zvládnúť aj keď teraz mi to učenie trvá dlhšie, študujem odbor, ktorý predtým nebol VŠ, nie je u nás povinný ale ja si ho robím, nesmierne ma obohatil. Ale priznávam,že teraz mám tej školy plné zuby strihám meter kedy už bude koniec.Aj teraz mám okolo seba rozložených kopec kníh a a ja sedím teraz na porade, nemôžem sa prinútiť učiť.
dara
02.05.08,10:15
Ďakujem za odpoveď, prosím ťa, a aké iné voľno okrem dovolenky?
ja študujem, ale tiež máme more prednášok as skúšok a dovolenky mám žalostne málo.

takže to nemám šancu dovolenkou riešiť, tak hľadám aké existujú iné možnosti.
Zoltán Kovács
02.05.08,10:28
Napadá ma, napríklad náhradné voľno - treba odrobiť nadčasy a dohodnť sa čerpaní náhradného voľna.

V krajnom prípade je možné požiadať aj o neplatené voľno.
dara
02.05.08,10:35
len to neplatené musia ma odhlasovať z poisťovní či nie? to mi nebudú chcieť urobiť.

je to ťažké, situácia sa už nedá z takéhoto stresu zvládať, najskôr som to mala odobrené a teraz sú problémy. neviem ako to mám riešiť.
Zoltán Kovács
02.05.08,10:37
len to neplatené musia ma odhlasovať z poisťovní či nie? to mi nebudú chcieť urobiť.

je to ťažké, situácia sa už nedá z takéhoto stresu zvládať, najskôr som to mala odobrené a teraz sú problémy. neviem ako to mám riešiť.

Áno pri neplatenom voľne sa do Sp nahlasuje prerušenie poistenia.
amakov
02.05.08,10:48