rooobertek
04.05.08,18:52
Dobrý deň

Neviem, ako vy, ale keď mám ísť na úrad, tak už týždeň predtým ma bolí brucho a zúfalo hľadám akékoľvek informácie a častokrát nepomôže ani všemocný google.
Keďže som programátor, tak mi napadlo, že by som spravil nejaký portál, kde by boli informácie o štátnych úradoch, poisťovniach a pod. Pre začiatok aspoň stránkové hodiny.
No a moje otázky znejú:
Neexistuje už náhodou niečo také?
Mali by ste o takúto vec záujem?
Ak ste prešli cez prvé dve otázky, tak by ste napísali na nejaké ministerstvo email, ktorý si aj tak nikto neprečíta, že nech z každého úradu vyčlenia jedného technicky zdatného človeka, ktorý dokáže napísať na počítači stránkové hodiny alebo by ste to chceli úplne volne na spôsob wikipedie, že kto vie, nech napíše?
Mohlo by to kľudne fungovať aj ako ďalšia sekcia na porade.
Teším sa na akékoľvek odpovede, pripomienky a nápady, prípadne keby to chcel zrealizovať niekto iný, tak nie som proti, hlavne aby som nemusel strácať toľko času hľadaním.
rickman
06.05.08,10:03
Ahoj Robo. Pozri si toto: http://www.portal.gov.sk/Portal/sk/Default.aspx, take nieco?

Inac ake jazyky ovladas resp. okrem stranok vies vytvorit aj aplikaciu pre PC? + grafiku?
arizona
06.05.08,10:45
Dobrý nápad,držím palce! Keď sa do toho pustíš,nezabudni na triedenie a vyhľadávanie podľa miest,príp. okresov. Menšie mestá sú dosť znevýhodnené pri vyhľadávaní.
rooobert.j
06.05.08,11:30
to rickman: portal.gov.sk má docela malú databázičku a je to v štátnych rukách = nič moc. Keď si dáš abecedný zoznam inštitúcií, nájdeš ich tam len málo.
Orientujem sa na web, programujem hlavne v PHP, čiže klasické počítačové aplikácie nerobím. Grafiku by som rád robil, ale nemám na to talent, to som zdedil asi po otcovi :-) S grafikou by mi bolo hej...