fosiusx
07.05.08,12:24
Dobry deň,
som študent vysokej školy a mám uzavretú Dohodu o vykonaní brigádnickej práci študenta s firmou. Tu brigádujem ako regionálny supervízor. Za mesiac nabehám takto zhruba 420 km. Firma mi však dala ako náhradu za pohonné hmoty rátala 3,5 sk na kilometer. Mám nárok i na 6,2 sk za opotrebovanie auta? Ciže dokopy by to robilo 9,7 sk na kilometer?? Ďakujem za odpoveď.
Chobot
07.05.08,11:41
Dobry deň,
som študent vysokej školy a mám uzavretú Dohodu o vykonaní brigádnickej práci študenta s firmou. Tu brigádujem ako regionálny supervízor. Za mesiac nabehám takto zhruba 420 km. Firma mi však dala ako náhradu za pohonné hmoty rátala 3,5 sk na kilometer. Mám nárok i na 6,2 sk za opotrebovanie auta? Ciže dokopy by to robilo 9,7 sk na kilometer?? Ďakujem za odpoveď.

Na služobné cesty používaš vlastné auto? Súhlasila firma s používaním tvojho auta na tieto účely? Máš to písomne (napr. na cestovnom príkaze)?

Ak áno, tak máš nárok na 6,20 SKK/km + PHM podľa spotreba tvojho auta v TP. Vyhľadaj si podobné témy, napr. súkromné auto na služobné cesty tam si prečítaj podrobnosti.
fosiusx
07.05.08,14:14
Hej pouzivam vlasne auto no pravdepobodne je pisane na otca ale v tom by nemal byt problem. No v tej firme som najprv robil dokladaca iba v Partizanskom.. neskor som dostal taku ponuku ze budem robit toho regionalneho supervizora. V dohode mam pisane len nalezitosti tykajuce sa dokladania cize nic spomenute o aute.. Cize to musim mat v zmluve aby mi to mohli preplacat? Oni mi totiz skratka len dakou "pausalnou" hodnout vynasobili tych 420km * 3,5 sk... diky
Dana K.
07.05.08,16:20
V zmluve to mať nemusíš, lebo ten paušál 6,20 je podľa zákona. Musíš mať príkaz na jazdu, alebo cestovný príkaz, aby si mohol dokázať, že ti tu cestu niekto nariadil a nevykonal si ju svojvoľne.
Chobot
08.05.08,19:52