zuzulik333
12.05.08,16:46
Prosím Vás dá sa niekde dopracovať k aktuálnemu zákonu o ochrane spotrebiteľa v elektronickej podobe?
Mám problém - ak zákazník príde reklamovať tovar, ktorý je poškodený zlou manipuláciou, musí mu byť uznaná táto reklamácia v jeho prospech? Reklamácia bola z našej strany prijatá, ale zatiaľ len na posúdenie, s tým, že predpokladám, že dodávateľ nám túto reklamáciu neuzná. Ako mám ďalej postupovať? Musím mu ponúknuť možnosť výmeny tovaru alebo vrátenia peňazí?
Ďakujem za odpoveď
Chobot
12.05.08,19:28
Prosím Vás dá sa niekde dopracovať k aktuálnemu zákonu o ochrane spotrebiteľa v elektronickej podobe?

Áno, na stránke Jaspi (http://jaspi.justice.gov.sk/jaspiw1/jaspiw_mini_fr0.htm?home=JASPI).


Mám problém - ak zákazník príde reklamovať tovar, ktorý je poškodený zlou manipuláciou, musí mu byť uznaná táto reklamácia v jeho prospech? Reklamácia bola z našej strany prijatá, ale zatiaľ len na posúdenie, s tým, že predpokladám, že dodávateľ nám túto reklamáciu neuzná. Ako mám ďalej postupovať? Musím mu ponúknuť možnosť výmeny tovaru alebo vrátenia peňazí?
Ďakujem za odpoveď

Túto otázku si zadala 2x, v diskusii pokračuj tu:

http://www.porada.sk/t81893-reklamaacia-okuliarov.html