jaruj
13.05.08,13:01
Hladam kreslica stavebnych vykresov - stavara. Stredoskolaka alebo vysokoskolaka s praxou v kresleni vykresov vystuze, salovakov. Znalost nemciny prednostou a oceni sa aj znalost kreslenia drevenych a ocelovych konstrukcii. Bratilslava a okolie
Pokial ma niekto zaujem o blizsie informacie prosim poslite mi SS.

P.S: Kedze neviem ci to sem patri poprosim admina aby to posudil a poripade zmazal.
stevens284
21.07.11,16:48
Dobry den, viem ze váš inzerát je tu už od roku 2008 ale predsa chcem sa spytať aktuálne či nehľadáte kresliča stavebných výkresov. Som študent Stavebnej fakulty STU v Bratislave. Momentále mám za sebou už 4. ročník, som už Bc. Mal som predmety aj Ocelové a drevené nosné sústavy kde sme riešili nielen statiku ale aj kreslili výkresy. Ovládam prácu s Autocadom, Revit, Sketchup a iné.
S pozdravom

stesup zavinac gmail . com
jaruj
16.09.11,09:57
Az teraz som sa pozrel na stranky porady po dlhom case.
Stale hladam kreslicov, ale po skusenostiach uz z viacerymy zaujemcami som zistil ze veci ktore robim - industrialne stavby- potrebujem cloveka ktory ma niekolkorocnu prax.
Skusal som aj vysokoskolakov ktory ukoncili stavarinu ale vysledok bol ten ze som musel cele vykresy prekreslovat nanovo a vysledkom bola strata. Zial pri mojich zakazkach ide o cas a na vykresy je 1-2 dni casu
veralaga
21.09.11,14:51
Reagujem na Váš inzerát, zároveň ponúkam spoluprácu. Som projektantka železobetónových konštrukcií s dlhoročnou praxou a so ŽL.
Pracujem samostatne na konštrukciach objektov rozličného charekteru, prevážne konštrukcie monolitické železobetónové.
Spracovávam samostatne grafickú časť na PC programový systém AutoCad.
Ovládam anglické, rakúske a nemecké normy a mám dlhoročné skúsenosti s projektovaním do zahraničia (Nemecko, Rakúsko, Anglicko) v oblasti pozemných a dopravných stavieb ( HOCHBAU, TIEFBAU).
veralaga
21.09.11,14:52