chlpok
22.05.08,17:36
som študentkou strednej školy a chcela by som sa spýtať či budem aj naďalej poberať sirotský dôchodok ak budem cez letné prázdniny brigádovať, alebo či sa to na tie 2 mesiace pozastaví a tiež či to treba niekam nahlásiť, do sociálnej poisťovne alebo tak... prosím, je to súrne
za odpovede ďakujem
natalik
30.07.08,14:01
Samozrejme ti sirotský dôchodok bude plynúť aj cez letné mesiace, pretože oficiálne je vždy študent až do konca augusta. Začiatkom nového školského roka však zase musíš na sociálnu poisťovňu predložiť potvrdenie o návšteve školy, že si naďalej študentka, inač ti ho pozastavia. ;)
evicka_t
18.08.08,17:23
Dobrý deň.
Bola som prijatá na Univerzitu v škotsku a niesom si istá či možem požiadať o syrotský dôchodok. Otec mi zomrel 6 rokov do zadu a ja od vtedy bývam v Anglicku. Kde by som mohla požiadať o tento dôchodok? Alebo možem dostať nejakú financnú pomoc od vlady?
evicka_t
20.08.08,17:58
Dobrý deň.
Bola som prijatá na Univerzitu v škotsku a niesom si istá či možem požiadať o syrotský dôchodok. Otec mi zomrel 6 rokov do zadu a ja od vtedy bývam v Anglicku. Kde by som mohla požiadať o tento dôchodok? Alebo možem dostať nejakú financnú pomoc od vlady?
Melnick
20.08.08,19:28
Čerpané zo stránky SP: