Stanislav 1975
09.06.08,21:16
Nikdy som nerušil kvoli pár korunám ani účet v banke, ani zmluvu u mobil. operátora a pod., ale teraz ma dojali tety a ujovia v Tatrabanke.
Minulý mesiac mi došla na účet platba, všetko bolo OK, platba mi nabehla aj v i- bankingu, aj sms mi prišla, a ja teda spokojný som si svoje peniažky poprevádzal ďalej, na ďalšie záležitosti- že však pohoda a zrazu BUM- došiel výpis a mam tam naučtované penále za debetnú platbu ( pri tom vobec nemam na účte aktivované povolené prečerpanie a ani ho nechcem) Napísal som do TB žiadosť o vysvetlenie čo to má znamenať a ozvali sa mi síce expresne rýchlo( do 2 hodín) a napísala mi pani, že je moja nová osobná bankárka a že sa chce so mnou stretnúť a tak som dnes nabehol do TB a pani ma pekne privítala ( inak pekná, milá kočka) , ale moj optimizmus hneď schladila- vytiahla všeob. podmienky a pekne mi vysvetlila, že síce peniaze na účet prišli a aj sms mi prišla správne, ale oni ich zaúčtovali až o 2 dni- celé sa mi ti zdá čudné doteraz- tak kontokorent nemám, peniaze dojdu, sms o tom, že došli prašule tiež došla, ale bohužiaľ musím zaplatit 210 skk debetný úrok- čudné mi to je
Rozhodol som sa, že kašlem na to- nebudem sa hádať kvoli 210 skk a ničiť si nervy, ale už s nimi končím, pricíp je princíp
Pani osobná bankérka mi ponukla ďalšie služby ( kreditku, hypotéku), ale nie- neprosím si.
Stanislav 1975
16.07.08,10:51
Neviem, či sa stál zázrak, alebo čo- ale dneska sa mi Tatrabanka listom osoravedlnila a doplatila ten debetný úrok...
Monika V.
16.07.08,10:57
Neviem, či sa stál zázrak, alebo čo- ale dneska sa mi Tatrabanka listom osoravedlnila a doplatila ten debetný úrok...
Aj poisťovne si robia čo chcú. Môj švagor má účet vo VÚB, prišiel mu výpis a mal tam o 20tis. viac ako očakával. Nie že by sa nepotešil, ale tiež sa rozčúlilo, keď on si o žiadny debet nepožiadal a jednoducho tam prirítajú nejaké peniaze, za ktoré keby si ich nevšimol a minul mu určite budú rátať úroky.:confused:
Kazu
16.07.08,11:01
Neviem, či sa stál zázrak, alebo čo- ale dneska sa mi Tatrabanka listom osoravedlnila a doplatila ten debetný úrok...

Musel si ich riadne vystrašiť :---
Monika Kováčová
16.07.08,11:24
Neviem, či sa stál zázrak, alebo čo- ale dneska sa mi Tatrabanka listom osoravedlnila a doplatila ten debetný úrok...

no to je teda neuveriteľné .... :eek:
Stanislav 1975
16.07.08,12:01
Žeby, v tom mala prsty aj porada??? Žeby toto čítali, no neviem, ale pekné od nich...
A pekný, kriedový papier poslali :D:D:D
misomiso
16.07.08,12:10
Neviem, či sa stál zázrak, alebo čo- ale dneska sa mi Tatrabanka listom osoravedlnila a doplatila ten debetný úrok...

Tak to ti blahozelam. Mne to robia sustavne, uz som si zvykol (teda tie debetne uroky, nie to ospravedlnenie).
Vierica
05.08.08,14:13
Myslím, že na VUB aj tak nemá, tam platíte za každý výber v banke, vedenie konta, účtovné položky, poplatky klienta, proste nemajú chybu. Už len čakám kedy sa bude platiť aj za to, že tam vôbec človek vojde.
vita.vita
12.08.09,08:25
Ja som mala včera tiež problémy s Tatra bankou. Chcela som šéfovi kuknúť na účet cez internet banking, ale vyžadovali aj dodatočnú autentifikáciu SMS-kou. Kód vraj odoslali na šéfove číslo mobilu. Ja čakám na tú SMS-ku, šéf pri mne a tá nejak nechodila. Tak som to skúsila znova a zase vraj kód odoslali a zas nič neprišlo. Asi po 5 minútach som si všimla, že dodatočný kód posielajú na nesprávne telefónne číslo. Chcela som to hneď napraviť a zavolala na DIALOG. Najprv som sa opýtala, že či môžem namiesto šéfa zmeniť nejaké údaje v jeho profile, tak mi povedali, že áno, len musím nájsť nejaké sériové číslo grid karty. Na karte je serial no., tak som ho nadiktovala, ale vraj nebolo správne. Mám si nájsť zmluvu a potom zavolať znova. Tak som našla zmluvu a na zmluve je len 4-miestny kód na telef. kontakt s bankou. Oni odo mňa vyžadovali 6-miestny kód. Volám druhýkrát a diktujem ten 4-miestny kód, ale vraj nie je správny, tak ja nemôžem nič, musím nájsť sériové číslo grid karty a zmenu musí urobiť len šéf. Našla som nejaké iné číslo na papieri a tentoraz už volal šéf (nepatrí medzi veľmi trpezlivých a už chytal točky). Teraz mu zdvihol nejaký mladý muž a šéf mu postupne diktoval čísla a heslá, ktoré chcel na overenie totožnosti. Nakoniec zase skončili pri grid karte, ktorá (ako mladý muž na DIALOGU vyhlásil) už 2 ! roky neplatí a šéf si musí isť vybaviť novú grid kartu na pobočku. Tak šéf pekne-krásne zložil telefón a povedal len: .... stačilo!!!
Tú grid kartu používam dosť často a ešte sa nestalo, aby mi nejaký kód z nej odmietlo a oni si bohorovne vyhlásia, že grid karta už neplatí 2 roky.
Dnes ráno som sa skúšala len tak cvične prihlásiť na internet banking a čuduj sa svete: nepotrebovala som ani dodatočnú autentifikáciu SMS-kou a aj grid karta platí.
Šéf sa rozhodol, že pôjde zrušiť účet. A ani sa mu veľmi nečudujem, veď keď v priebehu pol hodiny sa dozviete od troch ľudí na jednej linke vždy úplne iné informácie, to je veľa aj na vola.
andreaS
12.08.09,08:51
moj manzel si dal uz velmi davno ziadost o grid kartu... nechodila... ked sa ozvali snad po polroku ze ju ma na pobocke tak ju odmietol prevziat... z principu...

nedavno ale zaziadal o grid kartu znova, prisla, ok... ide sa prihlasit do internetbankingu a tam to zrazu pyta daku hovadinu ze kod... tak po telefonate sme zistili, ze treba ist do banky po daku "kalkulacku".. zbehli sme tam a ze sa skusime prihlasit... islo to bez problemov, ale pri zadavani pohybov na ucte sme skoncili... nemal tam aktivovany svoj ucet!!!! pre aky iny dovod by chcel grid kartu? no jedine ze chce mat pristup na svoj ucet cez IB... no katstrofa... dalsi telefonat, ze preco to nejde, slecna ze to musi vybavit telefonatom do banky cez uradne hodiny ze sa zajtra ozve... manzel si este vzal grid-kartu so sebou, co inak nerobi... nevolala.. vecer sme telefonat zopakovali a zrazu to islo urobit na pockanie a cez telefon...

co nas ale vytocilo bolo vecne odovzdavanie telefonu medzi mnou a muzom.. pretoze iba on moze take nieco vybavovat... pritom chudak vela veciam nerozumie, nepozna tie spravne vyrazy... nakoniec to zvladol... ale ten pristup je aj tak dost nahouby...
Bionda
12.08.09,09:16
Ja mám zas najlepšie skúsenosti s Tatra bankou ( jasné všade je nutné nájsť ten správny personál :D ) . ALe je to na knihu ( ČSOB, VUB, IRB-OTP, Sporiteľňa)
padro
12.08.09,09:19
ja mam TB a som max. spokojny, ale byd rad ze nemas VUB to by si este len videl co ta banka dokaze /posle na teba exekutora aj ked mas vsetko OK/ a take nieco ako ospravedlnenie tam nehrozi,... to by bolo na dlhsie, ale idu na mna nervy ked si na to spomeniem
silviamb
13.08.09,18:00
Ja som mala včera tiež problémy s Tatra bankou. Chcela som šéfovi kuknúť na účet cez internet banking, ale vyžadovali aj dodatočnú autentifikáciu SMS-kou. Kód vraj odoslali na šéfove číslo mobilu. Ja čakám na tú SMS-ku, šéf pri mne a tá nejak nechodila. Tak som to skúsila znova a zase vraj kód odoslali a zas nič neprišlo. Asi po 5 minútach som si všimla, že dodatočný kód posielajú na nesprávne telefónne číslo. Chcela som to hneď napraviť a zavolala na DIALOG. Najprv som sa opýtala, že či môžem namiesto šéfa zmeniť nejaké údaje v jeho profile, tak mi povedali, že áno, len musím nájsť nejaké sériové číslo grid karty. Na karte je serial no., tak som ho nadiktovala, ale vraj nebolo správne. Mám si nájsť zmluvu a potom zavolať znova. Tak som našla zmluvu a na zmluve je len 4-miestny kód na telef. kontakt s bankou. Oni odo mňa vyžadovali 6-miestny kód. Volám druhýkrát a diktujem ten 4-miestny kód, ale vraj nie je správny, tak ja nemôžem nič, musím nájsť sériové číslo grid karty a zmenu musí urobiť len šéf. Našla som nejaké iné číslo na papieri a tentoraz už volal šéf (nepatrí medzi veľmi trpezlivých a už chytal točky). Teraz mu zdvihol nejaký mladý muž a šéf mu postupne diktoval čísla a heslá, ktoré chcel na overenie totožnosti. Nakoniec zase skončili pri grid karte, ktorá (ako mladý muž na DIALOGU vyhlásil) už 2 ! roky neplatí a šéf si musí isť vybaviť novú grid kartu na pobočku. Tak šéf pekne-krásne zložil telefón a povedal len: .... stačilo!!!
Tú grid kartu používam dosť často a ešte sa nestalo, aby mi nejaký kód z nej odmietlo a oni si bohorovne vyhlásia, že grid karta už neplatí 2 roky.
Dnes ráno som sa skúšala len tak cvične prihlásiť na internet banking a čuduj sa svete: nepotrebovala som ani dodatočnú autentifikáciu SMS-kou a aj grid karta platí.
Šéf sa rozhodol, že pôjde zrušiť účet. A ani sa mu veľmi nečudujem, veď keď v priebehu pol hodiny sa dozviete od troch ľudí na jednej linke vždy úplne iné informácie, to je veľa aj na vola.
Chapem rozculenie sa nad tym, ze v banke na telefonickej linke poskytnu nespravne informacie, chapem aj rozculenie nad tym, ze GRID karta najprv nefunguje a potom funguje. V com sa ale chcem pracovnikov banky zastat je to, ze s nimi musel telefonovat Vas sef - ved ked je to jeho meno, jeho profil, preco by zanho mal vybavovat JEHO veci niekto iny? Ze je sef? Bez urazky, nemyslim to zle, ale co keby mu tak z jeho uctu zmizli peniaze - a v banke by povedali, ze to bolo zrealizovane z jeho Grid karty - ktoru on nema, pretoze ju dal niekomu inemu. Na vine by bola opat banka? Ved to predsa nie je ziaden problem poziadat o Grid kartu aj pre niekoho ineho a tak sa vyhnut zbytocnym neprijemnostiam.
Aj ja mam s Tatrabankou rozne skusenosti - ale kedze ich mam aj s inymi bankami, tak mozem povedat, ze Tatrabanka spomedzi nich vychadza pre mna najlepsie.
alla66
13.08.09,19:17
Ja som mala včera tiež problémy s Tatra bankou. Chcela som šéfovi kuknúť na účet cez internet banking, ale vyžadovali aj dodatočnú autentifikáciu SMS-kou. Kód vraj odoslali na šéfove číslo mobilu. Ja čakám na tú SMS-ku, šéf pri mne a tá nejak nechodila. Tak som to skúsila znova a zase vraj kód odoslali a zas nič neprišlo. Asi po 5 minútach som si všimla, že dodatočný kód posielajú na nesprávne telefónne číslo. Chcela som to hneď napraviť a zavolala na DIALOG. Najprv som sa opýtala, že či môžem namiesto šéfa zmeniť nejaké údaje v jeho profile, tak mi povedali, že áno, len musím nájsť nejaké sériové číslo grid karty. Na karte je serial no., tak som ho nadiktovala, ale vraj nebolo správne. Mám si nájsť zmluvu a potom zavolať znova. Tak som našla zmluvu a na zmluve je len 4-miestny kód na telef. kontakt s bankou. Oni odo mňa vyžadovali 6-miestny kód. Volám druhýkrát a diktujem ten 4-miestny kód, ale vraj nie je správny, tak ja nemôžem nič, musím nájsť sériové číslo grid karty a zmenu musí urobiť len šéf. Našla som nejaké iné číslo na papieri a tentoraz už volal šéf (nepatrí medzi veľmi trpezlivých a už chytal točky). Teraz mu zdvihol nejaký mladý muž a šéf mu postupne diktoval čísla a heslá, ktoré chcel na overenie totožnosti. Nakoniec zase skončili pri grid karte, ktorá (ako mladý muž na DIALOGU vyhlásil) už 2 ! roky neplatí a šéf si musí isť vybaviť novú grid kartu na pobočku. Tak šéf pekne-krásne zložil telefón a povedal len: .... stačilo!!!
Tú grid kartu používam dosť často a ešte sa nestalo, aby mi nejaký kód z nej odmietlo a oni si bohorovne vyhlásia, že grid karta už neplatí 2 roky.
Dnes ráno som sa skúšala len tak cvične prihlásiť na internet banking a čuduj sa svete: nepotrebovala som ani dodatočnú autentifikáciu SMS-kou a aj grid karta platí.
Šéf sa rozhodol, že pôjde zrušiť účet. A ani sa mu veľmi nečudujem, veď keď v priebehu pol hodiny sa dozviete od troch ľudí na jednej linke vždy úplne iné informácie, to je veľa aj na vola.

vieš prečo? Skontroluj si so šéfom nastavenie bezpečnosti. Každý máte iné nastavenie....
Zmenu úrovne bezpečnosti pri prihlásení a potvrdzovaní platobných príkazov na Kartu a čítačku môžu klienti vykonať vo svojom Internet bankingu, v ľavom menu NASTAVENIA - Bezpečnosť pri prihlásení a Bezpečnosť pri prevodných príkazoch.

pridám obrázok nastavenia bezpečnosti pri prevod.príkazoch,
Bezpečnosť pri prihlásení si nechám pre seba;)

Sms boli odoslané na nesprávne telefónne číslo, lebo šéf pravdepodobne zmenil číslo a nenahlásil zmenu, neprepísal pri pripojení na internetbanking. Ku grid karte len toľko, mám pôvodnú,používam ju sedem rokov




http://www.porada.sk/attachment.php?attachmentid=42029&stc=1&d=1250193537
Onko
13.08.09,19:38
vieš prečo? Skontroluj si so šéfom nastavenie bezpečnosti.

Nesúhlasím, že je to kvôli zlému nastaveniu, mám podobnú skúsenosť. V nastaveniach autentifikácie pri prihlasovaní máme nastavenú GRID kartu a nikdy sme to nemenili. Z ničoho nič začalo pýtať občas SMS kód. Jediné šťastie bolo to, že sme nemenili telefónne číslo, tak chodili na používaný mobil. Napriek nastaveniam striedavo občas pýtalo kód z karty, občas SMS kód, potom dlhšiu dobu pýtalo iba SMS kódy, a teraz už dlhšiu dobu pýta kódy z GRID karty. Jednoznačne ide o nejakú chybu v ich systéme.
alla66
13.08.09,19:56
Nesúhlasím, že je to kvôli zlému nastaveniu, mám podobnú skúsenosť. V nastaveniach autentifikácie pri prihlasovaní máme nastavenú GRID kartu a nikdy sme to nemenili. Z ničoho nič začalo pýtať občas SMS kód. Jediné šťastie bolo to, že sme nemenili telefónne číslo, tak chodili na používaný mobil. Napriek nastaveniam striedavo občas pýtalo kód z karty, občas SMS kód, potom dlhšiu dobu pýtalo iba SMS kódy, a teraz už dlhšiu dobu pýta kódy z GRID karty. Jednoznačne ide o nejakú chybu v ich systéme.

Nie zlé nastavenie, ale rozdielne :)
Skontroloval si v poslednej dobe nastavenie? Tiež som mala notifikáciu cez telefón a odklikla som si ju...kukni:eek:;)
Muška
13.08.09,20:56
Mne tiež určitú dobu TB posielala SMS kódy. Tak som zavolala a zistila som, že mi to posielajú preto, lebo sa prihlasujem z inej adresy ako zvyčajne.
A vtedy som si uvedomila, že majú pravdu, ..mala som laptop pripojený na "voľnú sieť".
A priznávam, že som bola potešená, že banka aj takto "istí" účty, keď sa zrazu prihlasujem z inej siete.

Tiež si myslím, ak je všetko správne nastavené , tak v TB ozaj banking funguje bez chyby.
Onko
14.08.09,09:10
Nie zlé nastavenie, ale rozdielne :)
Skontroloval si v poslednej dobe nastavenie? Tiež som mala notifikáciu cez telefón a odklikla som si ju...kukni:eek:;)

Ako som napísal, nastavenie bolo správne, zrejme išlo o "istenie", ktoré popísala Muška.


Mne tiež určitú dobu TB posielala SMS kódy. Tak som zavolala a zistila som, že mi to posielajú preto, lebo sa prihlasujem z inej adresy ako zvyčajne.
A vtedy som si uvedomila, že majú pravdu, ..mala som laptop pripojený na "voľnú sieť".
A priznávam, že som bola potešená, že banka aj takto "istí" účty, keď sa zrazu prihlasujem z inej siete.

Tiež si myslím, ak je všetko správne nastavené , tak v TB ozaj banking funguje bez chyby.

Podľa mňa toto nie je bezchybné fungovanie pri správnom nastavení. Bez chyby by to bolo, keby pri nastavení overovania pomocou GRID karty vždy overovalo pomocou GRID karty, nech sa prihlasujem z akejkoľvek siete. Na toto "istenie" pri zmene siete by mali upozorňovať na tej stránke s nastaveniami, lebo potom vznikajú také problémy, že človek nemá v správnu chvíľu pri sebe ten správny mobil, alebo je to číslo dokonca už nefunkčné ... Nechcem bezpečnostné srandičky, ktoré mi iba komplikujú život.
abel
14.08.09,10:30
Stanko - a trváš na tom, že Tatra banka nikdy viac? Každá banka má svoje perličky. Môj syn si vybavoval internet banking v ČSOB, zobral si na to jeden deň dovolenky, lebo pracuje v inom meste a banku cez pracovnú dobu nestíha. Podpísal zmluvu a cez víkend chcel urobiť prevody. Čakal na sms správu a nič. Druhýkrát, tretí - správa nechodila. Išla som pozrieť zmluvu, či tam má uvedené správne telefónne číslo - a vidím - zmluva hybrid. Časť údajov na prvej strane zmluvy jeho, ďalšie údaje, adresa, bydlisko, telefón, OP, r.č. - nejakého inžiniera z Bratislavy. Tak som v pondelok zašla do banky, aby si nemusel brať znovu dovolenku. Slušne som pozdravila a slečne som oznámila, že idem kvôli synovej zmluve. Dáma na mňa spustila niečo v tom zmysle, že sa so mnou ani kľučky na dverách nebudú baviť a musí prísť on osobne. Mne je jasné, že musia prísť v prípadoch zmlúv majitelia účtov, aj som očakávala, že mi to povie, ale dá sa to povedať aj slušne a nie arogantne so zvýšeným hlasom. Nechala som ju dohovoriť a potom som jej slušne strčila pod nos ten zázrak, ktorý stvorila. A bosorka sa zmenila na skromnú popolušku. O chvíľu bolo všetko možné, spomenula si aj na zázračné slovíčka prepáčte, nehnevajte sa, ospravedlňujem sa, mrzí ma to. Urobila novú zmluvu a kľudne mi ju dala, aby som ju zobrala domov synovi podpísať.
seda
14.08.09,10:57
Dobrý deň, nejakých 13 rokov mám účet v sporitelni. 12 rokov som nemala žiadne výhrady, no tento 13. je asi začarovný rok. Bežne mi sťahujú platby kartou 2x. Moje postupy sú asi také, že zavoláte na ich linku nahlásite, čo Vám urobili, pani Vám povie, že majú 30 dní na prešetrenie, peniaze Vám vrátia na účet asi do 14 dní a za ďaľších 14 dní Vám príde písomné vyjadrenie k Vašej reklamácií a tak zas a zas a zas. Lezie to dosť na nervy, a to nehovorím, že ak by mi trebalo súrne vyplieniť celý môj účet a presne by mi držali nejakých 120 EUR, ktoré by mi bolo treba, tak ich asi pôjdem požiadať o 120 EUR pôžičku na 14 dní.:D Zatiaľ čakám na začiatok 14 roku, môžno sa to zmení.
alla66
14.08.09,11:57
Dobrý deň, nejakých 13 rokov mám účet v sporitelni. 12 rokov som nemala žiadne výhrady, no tento 13. je asi začarovný rok. Bežne mi sťahujú platby kartou 2x. Moje postupy sú asi také, že zavoláte na ich linku nahlásite, čo Vám urobili, pani Vám povie, že majú 30 dní na prešetrenie, peniaze Vám vrátia na účet asi do 14 dní a za ďaľších 14 dní Vám príde písomné vyjadrenie k Vašej reklamácií a tak zas a zas a zas. Lezie to dosť na nervy, a to nehovorím, že ak by mi trebalo súrne vyplieniť celý môj účet a presne by mi držali nejakých 120 EUR, ktoré by mi bolo treba, tak ich asi pôjdem požiadať o 120 EUR pôžičku na 14 dní.:D Zatiaľ čakám na začiatok 14 roku, môžno sa to zmení.
Nečakaj! ;) Zmeň po trinástich rokoch banku, Slovenská sporiteľna a VÚB banka majú najdrahšie poplatky a účtujú si položky, ktoré v iných bankách máš zadarmo.
Xanti
18.08.09,18:32
Noooooo
na toto som náhodou natrafila na nete. http://blog.synopsi.com/2009-07-23/test-ssl-certifikaty-slovenskych-a-ceskych-bank
je to zaujímavý testík bánk, a ich zatriedenie podla šifrovania komunikácie. :D
deezee
22.08.09,04:19
Chcem sa aj ja podeliť o komunikačný dojem s bankou a to konkrétne Sporiteľnou.

Na začiatku mesiaca mi strhli väčší poplatok za balík služieb, keď som volala na zákaznícku linku, že prečo je to tak, pani mi povedala, že od augusta sa poplatky zvýšili a tak som sa jej spýtala prečo ma o tom neinformovali, veď toľko pre mňa nezaujímavých vecí mi posielajú a takú podstatnú vec ako je oznámenie zvýšenia balíka služieb mi neoznámia, jej reakcia bola, že treba si všímať aj oznamy na pobočkách.
Tiež asi pred tromi rokmi som riešila problém s navýšením účtu o 20.000,-SK, teda, že môžem ísť do debetu - a oznam žiaden, resp. mi ho zaslali na inú adresu ako som mala nahlásenú.
V máji t.r. banka vymyslela, že sa cez i-banking nedá poslať viac ako 1.000,-EUR, t.z, napr.že, keď chcem poslať 2.500,-EUR musím to previesť na tri krát - zaujímavé, že táto novinka u mňa už fungovala v apríli a samozrejme bez oznamu.

Sú to maličkosti, ale v dnešnej dobe kedy je čas dôležitý a zakaždým chodiť na pobočku riešiť veci, ktoré by stačilo nám oznámiť cez i-banking, by určite ušetrlilo starosti.
Zita5
22.08.09,05:36
Nečakaj! ;) Zmeň po trinástich rokoch banku, Slovenská sporiteľna a VÚB banka majú najdrahšie poplatky a účtujú si položky, ktoré v iných bankách máš zadarmo.

Ja som bola dlhoročným klientom VUB , aj celá moja rodina ........ veru banka sa zmenila , začali sme mať výhrady , tak sme postupne prešli do TTB.Zatiaľ s touto bankou mám dobré skúsenosti .Ale ............. uvidíme .;)
petmar
30.09.09,11:36
Tí bankári to sú beťári (radšej by som použil *****). V Tatrabanke - minule prišli 2 tetky +manažérka kým mi dali peniaze v hotovosti, lebo som mal vraj nepresný podpis, pritom som im ponúkal doklady na preverenie totožnosti, ani si ich nevšimli, dávali mi také smiešne naučené otázky čo vyčítali z účtu či zmluvy...
Ale najviac ma rozčuľujú s "disponibilným zostatkom", kde pridávajú sumy, teraz mi prihadzujú 1340 € ! Chcú aby sa zákazník pomýlil a nasilu išiel do pôžičky. Normálny zákazník, ktorý chce mať tam peniaze ale nenerváčiť sa s kreditmi je pre nich nezaujímavý, lebo ho nemôžu 2-násobne žmýkať.
Je to fuj.
Muška
30.09.09,11:51
V Tatrabanke - minule prišli 2 tetky +manažérka kým mi dali peniaze v hotovosti, lebo som mal vraj nepresný podpis, pritom som im ponúkal doklady na preverenie totožnosti, ani si ich nevšimli, dávali mi také smiešne naučené otázky čo vyčítali z účtu či zmluvy...

Moja dcéra sa musí tiež aj 2-3 krát podpisovať, lebo furt ináč.
Mne sa to ešte nestalo.
Ale to je podľa mňa PLUS banky, že ak sa im niečo nezdá, tak Ťa trošku "prevetrali"



Ale najviac ma rozčuľujú s "disponibilným zostatkom", kde pridávajú sumy, teraz mi prihadzujú 1340 € ! Chcú aby sa zákazník pomýlil a nasilu išiel do pôžičky. Normálny zákazník, ktorý chce mať tam peniaze ale nenerváčiť sa s kreditmi je pre nich nezaujímavý, lebo ho nemôžu 2-násobne žmýkať.
Je to fuj.
Ten ich kredit sme si niekedy museli "pracne" vybavovať. Takže myslím, že to viacerým vyhovuje , že je táto možnosť.
Mojej dcére určite :rolleyes:
Ale možno sa dá dohodnúť, že ten kredit nechceš. Toto fakt neviem, neskúšala som.
misomiso
30.09.09,11:54
Ja som uplne na nervy z tych podpisov, nerad sa podpisujem. Uz len cakam, kedy prejdu na tie otlacky prstov.
FugAn
30.09.09,11:55
Mám kolegyňu ktorá si pri otváraní účtu v TB nepriala kredit a odvtedy jej ho nedali. Treba len odmietnuť a hotovo.
veronikasad
30.09.09,11:55
Ale možno sa dá dohodnúť, že ten kredit nechceš. Toto fakt neviem, neskúšala som.
Muška, mne ho stále núka VUB-čka, teraz už len poznámkou na výpise, lebo keď mi ho hodili do zostatku, som tam urobila poriadny krik ...
Zita5
30.09.09,11:58
No veru , ach tie podpisy .:D Môj syn minule v Tatrabanke sa podpisoval 4x , čo nikdy netrafil ten jeho pravý podpis .
Pred včerom som s ním bola v ČSOB a zrazu prišlo k tomu , že bolo treba dať vzorový podpis , no moje nervy som si vravela. Skúšal sa tam podpisovať na papier , aj som pracovníčke povedala vopred , že s ním budú mať starosti .
Pre istotu ma poveril , aby som mohla disponovať s jeho účtom aj ja . :)
mzdarka renca
30.09.09,11:58
Tí bankári to sú beťári (radšej by som použil *****). V Tatrabanke - minule prišli 2 tetky +manažérka kým mi dali peniaze v hotovosti, lebo som mal vraj nepresný podpis, pritom som im ponúkal doklady na preverenie totožnosti, ani si ich nevšimli, dávali mi také smiešne naučené otázky čo vyčítali z účtu či zmluvy...
Ale najviac ma rozčuľujú s "disponibilným zostatkom", kde pridávajú sumy, teraz mi prihadzujú 1340 € ! Chcú aby sa zákazník pomýlil a nasilu išiel do pôžičky. Normálny zákazník, ktorý chce mať tam peniaze ale nenerváčiť sa s kreditmi je pre nich nezaujímavý, lebo ho nemôžu 2-násobne žmýkať.
Je to fuj.
Ja som s Tatra bankou nadmieru spokojná. To, že si overujú určité skutočnosti, pri výbere financii v hotovosti je v absolútnom poriadku, čo keby prišiel niekto v tvojom mene (mohli ti ukradnúť napr. doklady) a chcel by ti vybieliť účet? Potom by si im určite ďakoval, za to, že boli také obozretné.

Čo sa týka tej sumy, disponibilným zostatkom, tak nemusíš ísť do debetu, stačí si zapamätať, koľko ti prihodili a vieš po akú sumu si môžeš vyberať.
cactus
30.09.09,11:58
a ja kvôli podpisom mám internetbanking
Muška
30.09.09,12:00
a ja kvôli podpisom mám internetbanking
veru, veru....keby som nemusela občas aj vložiť €, tak ani neviem ako vyzerajú bankoví úradníci :D
*Fénix
30.09.09,12:07
veru, veru....keby som nemusela občas aj vložiť €, tak ani neviem ako vyzerajú bankoví úradníci :D
mením na " tak často" :D:D:D
Ináč som naozaj veľmi spokojný s TB.
Mária.K.
30.09.09,12:07
No veru , ach tie podpisy .:D Môj syn minule v Tatrabanke sa podpisoval 4x , čo nikdy netrafil ten jeho pravý podpis .
Pred včerom som s ním bola v ČSOB a zrazu prišlo k tomu , že bolo treba dať vzorový podpis , no moje nervy som si vravela. Skúšal sa tam podpisovať na papier , aj som pracovníčke povedala vopred , že s ním budú mať starosti .
Pre istotu ma poveril , aby som mohla disponovať s jeho účtom aj ja . :)
Môjmu synovi zmenili v SLSP podpisový vzor, lebo podľa podpisového vzoru sa nevedel podpísať:)
FugAn
30.09.09,12:08
Môjmu synovi zmenili v SLSP podpisový vzor, lebo podľa podpisového vzoru sa nevedel podpísať:)

Ako sa im to podarilo?
petmar
30.09.09,17:51
Neviem, či to platí aj u nás, ale podpisový vzor v banke by nemusel byť práve môj podpis, možno že aj nejaká kresbička či šifrák, ktorý by sa dal ľahšie reprodukovať, len ho nesmie nikto iný vedieť, skúste si pozrieť :

http://finance.idnes.cz/spravny-podpisovy-vzor-musi-byt-slozity-tri-krizky-bance-nestaci-10s-/bank.asp?c=A090811_131447_bank_fib

- podpisový vzor by se neměl shodovat s podpisem na platební kartě a tím, jak se běžně podepisujete
- k podpisu se doporučuje připojit případně heslo v numerické (např. 123) nebo alfabetické podobě (např. Jakub), případně kombinace obojího (např. 12. srpen)
- změnu podpisového vzoru můžete provést kdykoliv
- podpisový vzor nikomu neukazujte, a to ani blízkým osobám
atka4
30.09.09,18:06
Ja som uplne na nervy z tych podpisov, nerad sa podpisujem. Uz len cakam, kedy prejdu na tie otlacky prstov.

A čo my, čo pri kuchtení máme niekedy dojem, že bude málo mäska a prirežeme aj z vlastného a potom "ofačujeme" :D:D:D
Ani ten odtlačok by sa nezhodoval
(síce píšem pravou, porežem si ľavú :confused::confused:
Inak ja sa už roky podpisujem rovnako (sem-tam iný sklon), a trochu "nejednoducho", takže s tým nemám v banke problém....ale na podpisovom vzore pridávam aj krstné meno, inde nie.........:cool:
bepo
30.09.09,18:14
Myslím, že na VUB aj tak nemá, tam platíte za každý výber v banke, vedenie konta, účtovné položky, poplatky klienta, proste nemajú chybu. Už len čakám kedy sa bude platiť aj za to, že tam vôbec človek vojde.
Skôr vymyslia poplatok za to že tam človek málo chodí a ešte k tomu urobia bombastickú reklamu po vzore flexiúčtu.
Mária.K.
01.10.09,04:55
Re: Tatra banka- u mňa nikdy viac !!!
Citát:
:):):) Pôvodca textu príspevku: Mária.K. http://www.porada.sk/images/buttons/viewpost.gif (http://www.porada.sk/t83900-p4-tatra-banka-u-mna-nikdy-viac.html#post1165214)
Môjmu synovi zmenili v SLSP podpisový vzor, lebo podľa podpisového vzoru sa nevedel podpísať:)

Ako sa im to podarilo?

Ako sa im to podarilo?
Vybavil sa mu študentský účet, keď mal 18 rokov. Peniaze z účtu si vždy vyberal kartou a po nejakých piatich rokoch potreboval vybrať väčšiu sumu, ako mu umožňovala karta. Tak ju chcel vybrať v hotovosti. Podpísať podľa podpisového vzoru sa nijak nevedel. Keďže nemali pochybnosti o tom, že je majiteľom účtu, poriešili to novým podpisovým vzorom. Nebola som pri tej situácii prítomná.:)
stonka
02.11.09,22:07
TB ma znova naštvala. Za spracovanie mincí pri vklade na účet viac ako 100ks, si účtujú 2 percentá z vkladanej sumy.???? A ešte aj za vklad na účet 0,40 eúr.
Celé je to na hlavu, dávate im peniaze k dispozícii a banky si to ešte aj účtujú:confused:
pepsikova
03.11.09,04:21
..ja pracovníčky Slovenskej sporiteľne tiež nemôžem chváliť..pri vybavovaní úveru mi len tak, pri reči poskytovali rôzne informácie , medzi nimi i tú, že v októbri majú akciu na úvery pre dôchodcov..potrebovala som trochu peňazí, tak som si ten úver u nich vybavila, no ale veru žiadna akcia sa nekonala, hneď pri preberaní peniažkov mi stiahli 78 euriek za vedenie účtu a poskytnutie úveru..ale potom mi už nevedeli povedať, čoho sa tá akcia týkala..lebo aj úrok 11euriek si hneď zobrali..
jarmila1971
11.06.13,14:59
to je strašne stymi bankami stale len zdieraju !!!!!!!!!!!!!!!
jarmila1971
11.06.13,15:19
v Tatra banke moja dcera vyhrala sutaž na otazky ako Rytmus akademy- spevak a ziskala 30 € za podmienky že si otvori učet ,tak jej ich vyplatili to by bolo ok. keby sa dcera ktora nieje zarobkovo činna nedostala do debetu 15-20€pri naraste urokov na 54€,, iked ma v banke šefka uistovala že to nieje možne nakolko nezaraba a nema pravidelny prijem na učte ale zabudla pripomenut že je ešte jedna možnost ako sa do debetu može dostat a to je pladba pay pass až 60€ ju pusti ako je to možne že takto využivaju deti na taketo špinavosti aby mohli na nich zarabat môžu sa hanbit že využivaju deti takto a ze netreba rodiča pri podpise zmluvy ved vedia prečo.a teraz mojej dcere narastol urok prve 1€ potom 15€ ado konca mesiaca dalsich 30€ tak zaraba tatra banka , nakolko nezaraba budem to musiet vyplatit ja rodič aby neživila banku moja dcera .ja som od začiatku vravela že je to nejaky chytak podvod .Rytmus akademy je iba chytak ako prilakat novych potencionalnych klientov na zdieranie z penazi fuj hanba.
pavol54
11.06.13,15:23
v Tatra banke moja dcera vyhrala sutaž na otazky ako Rytmus akademy- spevak a ziskala 30 € za podmienky že si otvori učet ,tak jej ich vyplatili to by bolo ok. keby sa dcera ktora nieje zarobkovo činna nedostala do debetu 15-20€pri naraste urokov na 54€,, iked ma v banke šefka uistovala že to nieje možne nakolko nezaraba a nema pravidelny prijem na učte ale zabudla pripomenut že je ešte jedna možnost ako sa do debetu može dostat a to je pladba pay pass až 60€ ju pusti ako je to možne že takto využivaju deti na taketo špinavosti aby mohli na nich zarabat môžu sa hanbit že využivaju deti takto a ze netreba rodiča pri podpise zmluvy ved vedia prečo.a teraz mojej dcere narastol urok prve 1€ potom 15€ ado konca mesiaca dalsich 30€ tak zaraba tatra banka , nakolko nezaraba budem to musiet vyplatit ja rodič aby neživila banku moja dcera .ja som od začiatku vravela že je to nejaky chytak podvod .Rytmus akademy je iba chytak ako prilakat novych potencionalnych klientov na zdieranie z penazi fuj hanba.
tatra banka je naj zlodejskejšia firma z vlastnej skúsenosti
KoxXxo
11.06.13,16:41
vždy to začína nejakou výhrou....
pavol54
12.06.13,17:12
Otváral som v tatrabanke neodvolateľný akreditív, všetky podmienky som mal napísané od poradcu bývalého zamestnanca zahr obchodu. pracovníčka banky mi ich na jej zodpovednosť zmenila a tak to išlo ku grékom a prv ako prišiel "hnoj" už mali na stole potvrdenie že obchod prebehol v poriadku a už nebola zodpovedná vraj to je moja vec čo je v podmienkach
jarmila1971
12.06.13,18:22
to je hrozne chovaju sa ku klientom prišerne a ešte sa priživuju a ta ich arogancia a falošne usmevy doslova sa do tvare smeju a tešia ako nas oberu ale dakujem za odpoved a prajem všetko dobre
sito
12.06.13,18:36
A nenosia punčochy! A na čo, keď sú v banke, ......., že?
BXLmiami
13.06.13,07:01
Tatra banka a jej pracovníci robia to,za čo sú platení.Zarábajú peniaze.Pokiaľ by to nerobili,dostanú výpoved.Ale pýtam sa na Tvoju dcéru,ako to,že šla do debetu.Dovolila si jej to?Vysvetlila si jej to?Nemyslím,že na vine je banka.
Indeed
13.06.13,07:09
Všetko je to o zmyšľaní toho-ktoreho človeka...

napr. ja rád a ochotne využívam povolené prečerpanie účtu,

dokonca možem povedať že keby som nemal schválené prečerpanie účtu

jednoducho by som bol stratený....
sito
13.06.13,07:36
Všetko je to o zmyšľaní toho-ktoreho človeka...

napr. ja rád a ochotne využívam povolené prečerpanie účtu,

dokonca možem povedať že keby som nemal schválené prečerpanie účtu

jednoducho by som bol stratený....

Vidíš! A tvoja banka si ťa našla, že? Na porade ťa nemusíme hľadať, že? Aj tak by sme ťa tu nenašli, prečo by sme hneď od svojej banky odišli?

Počul si o tom, že bol výplatný termín zálohy a potom výplaty? Kto ti to dnes uverí, keď ide o euri?

Či žiješ inde? ed ...