Janette
25.06.08,22:14
Dobrý večer som začiatočník v omege aj v PÚ.
Neviem vytlačiť v OMEGE priznanie DPH, poradíte mi ako na to? Je tu teraz niekto? Ďakujem.
Kathryn
25.06.08,20:29
Musíš si urobiť uzávierku B, D a potom cez Tlač-DPH-Daňové priznanie sa ti to podarí vytlačiť.
Janette
25.06.08,20:30
Ďakujem za ohlas, ale ja to skúšam cez D aj B, ale mi to nejde .. keď si dám vytlačiť, tak tam nič v riadkoch nie je.. hmm..
Kathryn
25.06.08,20:32
A máš uzavreté správne obdobie ?
Janette
25.06.08,20:35
ako to zistím?
Janette
25.06.08,20:37
no aby som ujasnila situáciu, prišla som do firmy, ktorá účtovala v inom programe, som účtovník už 15 rokov, ale v PÚ nie som veľmi doma,.. nahrávam ako sa mi len dá - rýchlo všetky doklady od januára, aby som to mala všetko v OMEGE... - huráá... teraz treba DPH - no ako vidím, už to do polnoci nestihnem - bude pokuta za nedodržanie termínu - myslím 2.000,-. Uzávierku som si urobila postupne 1,2,3,4/2008 aj keď tam nie je všetko nahrané - ale teraz je podstatný máj... išla som cez B,D a nič.. dokonca ani v ostatných mesiacoch sa mi nič nezobrazuje..
Kathryn
25.06.08,20:39
Keď robíš uzávierku, a zaklikávaš možnosti B, D, pri tom máš uvedené, za aké obdobie ju vlastné robíš. Pri B - si vyberáš dátum, pri D - obdobie. A potom si daj pozor aj pri definovaní tlače si tiež vyberáš kritéria, za aké obdobie chceš priznanie vytlačiť.
Kathryn
25.06.08,20:43
Ešte ma napadlo, máš doklady správne zaúčtované doklady s príznakom DPH - modrý štvorček v stlpci DPH v Evidencii dokladov.
Janette
25.06.08,20:48
Áno mám, aj modrý aj zelený... aj správne nadefinovaný mesiac... prečo mi to nejde??? som smutná.. ani keď si dám vytlačiť zdaniteľné obchody... tak tam nie je nič... nerozumiem..
Kathryn
25.06.08,20:55