Toommi
28.06.08,10:30
som študent a mám problémy s potením rúk a nôh a dosť mi to vadí, skúsil som aj šalviový čaj, ale zatiaľ mi to nepomohlo, viete mi poradiť ešte nejakú možnosť, ktorá by mi pomohla??? dá sa šalvia používať aj do kúpeľa proti poteniu?? za radu vopred ďakujem
alaya1
28.06.08,09:03
myslim si, ze treba najs pricinu potenia, ak este ie je znama, a pokusit sa odstranit tu pricinu, moja dcera ma problemy s potenim ruk a noh v skole, ked je v strese, nic s tym neurobim, lebo nevie ten stres eliminovat, tak cakame, kym dokonci skolu, stres pomynie, potenie tiez.Urcite by som ale navstivila lekara a poradila sa..
arizona
28.06.08,12:20
Proti poteniu bežne pomáha šalviový čaj.Píšeš, že nepomáha. .
Skús najskôr zo svojho šatníka vylúčiť všetko oblečenie s prímesou "umeliny" a obliekaj si tričká a prádlo iba z čistej bavlny. Rôzne tričká z čínskych obchodov sú vyrábané z umelých materiálov,ktoré v horúčavách nesajú pot.
Ak nepomôže ani to, treba navštíviť lekára,môže ísť o iný problém.
motylik7
28.06.08,18:03
Takáto téma tu bola nedávno pretriasaná. Popozeraj, bolo tam plno múdrych rád.
Toommi
03.07.08,16:35
Ďakujem za radu, bol som u lekára a poradil mi prípravok, ktorýý by mi mal pomôcť, skúsil som , uvidím, či mi pomôže, musím počkať, 7-10 dní, kým začne účinkovať, ale aj tak ďakujem.
Toommi
03.07.08,16:37
bol som u lekára poradil mi na to prípravok, uvidím, či mi to pomôže....ale ďakujem za radu.
kitky
04.07.08,12:16
bol som u lekára poradil mi na to prípravok, uvidím, či mi to pomôže....ale ďakujem za radu.


Kup si v lekarni DRICLOR. Je ucinny.
pasuliatko
06.07.08,18:22
som študent a mám problémy s potením rúk a nôh a dosť mi to vadí, skúsil som aj šalviový čaj, ale zatiaľ mi to nepomohlo, viete mi poradiť ešte nejakú možnosť, ktorá by mi pomohla??? dá sa šalvia používať aj do kúpeľa proti poteniu?? za radu vopred ďakujem

skús zájsť lekárke,môže ti odporučiť injekcie čo sú dosť drahé ale zbavia ťa potenia navždy;)
kitky
09.07.08,09:14