NOVA40
02.07.08,16:44
Ahojte, chcem si ujasniť, ako na tom som.
Som študentkou VŠ a pracujem na DoBPŠ. Tento mesiac mi táto dohoda končí (bola uzatvorená na 12 mesiacov). Chcela by som však v tejto práci pokračovať a nie je mi jasné, či môžem u toho istého zamestnávateľa, na tú istú činnosť uzatvoriť bezprostredne časovo naväzujúcu novú dohodu o BoPŠ, alebo sa musím obzrieť po novej brigáde u iného zamestnávateľa.
Ak je možné uzatvoriť opätovne DoBPŠ u toho istého zamestnávateľa, koľkokrát za sebou môžem takúto dohodu opätovne uzatvoriť? Chcela by som tu pracovať až do štátnic, ak bude mať zamestnávateľ záujem.
Vopred všetkým ďakujem za cenné rady!
Zdraví
Kika
Zoltán Kovács
02.07.08,15:24
Ahojte, chcem si ujasniť, ako na tom som.
Som študentkou VŠ a pracujem na DoBPŠ. Tento mesiac mi táto dohoda končí (bola uzatvorená na 12 mesiacov). Chcela by som však v tejto práci pokračovať a nie je mi jasné, či môžem u toho istého zamestnávateľa, na tú istú činnosť uzatvoriť bezprostredne časovo naväzujúcu novú dohodu o BoPŠ, alebo sa musím obzrieť po novej brigáde u iného zamestnávateľa.
Ak je možné uzatvoriť opätovne DoBPŠ u toho istého zamestnávateľa, koľkokrát za sebou môžem takúto dohodu opätovne uzatvoriť? Chcela by som tu pracovať až do štátnic, ak bude mať zamestnávateľ záujem.
Vopred všetkým ďakujem za cenné rady!
Zdraví
Kika


Uzavrite DoBPŠ na dobu neurčitú.
NOVA40
02.07.08,15:48
V zákone som síce čítala, že je možnosť uzatvoriť DoBPŠ aj na dobu neurčitú, ale je tam aj napísané, že DoBPŠ sa uzatvára maximálne na 12 mesiacov, tak ma to zmiatlo, že som si nebola istá, ako to zákonodárca vlastne myslí...
Kika
liba2
02.07.08,15:57
..............Ak je možné uzatvoriť opätovne DoBPŠ u toho istého zamestnávateľa, koľkokrát za sebou môžem takúto dohodu opätovne uzatvoriť? Chcela by som tu pracovať až do štátnic, ak bude mať zamestnávateľ záujem.
Kikaviackrát :)
veronikasad
02.07.08,15:58