16lukasko
03.07.08,10:41
Chcel by som si založiť firmu ktorá by sprostredkovávala predaj realít ale neviem čo na to potrebujem, najradšej by som si založilo živnosť ale niekde na internete som sa dočítal že netreba na to volnú živnosť, chcel by som sa spýtať teda tu skúsených ľudí čo by poradili založiť, kažopádne najradšj by som bol ako fizycká osoba keďže som zatiaľ študent a so založením obchodnej spoločnosti by bolo veľa práce a veľa investovania zo začiatku..
ako teda na to?? ako Založiť takú firmu?? Môžem podnikať trebars ako realitný maklér samostatne?? za ohlasy a rady vopred ďakujem Ostávam S pozdravom
zalobaba
03.07.08,08:54
Chcel by som si založiť firmu ktorá by sprostredkovávala predaj realít ale neviem čo na to potrebujem, najradšej by som si založilo živnosť ale niekde na internete som sa dočítal že netreba na to volnú živnosť, chcel by som sa spýtať teda tu skúsených ľudí čo by poradili založiť, kažopádne najradšj by som bol ako fizycká osoba keďže som zatiaľ študent a so založením obchodnej spoločnosti by bolo veľa práce a veľa investovania zo začiatku..
ako teda na to?? ako Založiť takú firmu?? Môžem podnikať trebars ako realitný maklér samostatne?? za ohlasy a rady vopred ďakujem Ostávam S pozdravom

Predmet činnosti: "sprostredkovanie predaja, nákupu a prenájmu nehnuteľností", nie je voľným predmetom podnikania. Je to viazaný predmet podnikania, pri ktorom je potrebné splniť podmienku stredoškolské vzdelanie + 5 rokov praxe v odbore alebo vysokoškolské vzdelanie v právnického alebo ekonomického smeru bez praxe. Poplatok za vydanie ŽL s týmto predmetom je 500,- Sk, nakoľko si však ešte študentom, neviem, či budeš spĺňať kritériá, ktoré musí splniť zodpovedný zástupca.
svedia
29.07.08,19:45
Ahojte.. kedže predmet činnosti: "sprostredkovanie predaja, nákupu a prenájmu nehnuteľností", nie je voľným predmetom podnikania. Je to viazaný predmet podnikania..