rooobertek
15.07.08,09:05
Zdravím, chcem sa spýtať, či pri telefonovaní na callcentrum nejakej spoločnosti má byť klient informovaný o tom, že je jeho hovor nahrávaný. Ďakujem.
riccado
15.07.08,09:39
ano
rooobertek
15.07.08,10:05
Ale tu vidím problém. Keď voláte na linky operátorov alebo bánk, vždy vás nahrávajú a nepamätám si, že by mi to niekedy niekto oznámil...

Každopádne ďakujem za odpoveď
Leila2006
15.07.08,10:18
Ale áno, oznamujú to. Keď si vyberieš čísielko, t.j. operátora pre aké služby chceš, tak ti hlások oznámi, že tvoj hovor je nahrávaný, alebo zaznamenávaný.
rooobertek
15.07.08,12:04
vlastnej hej... až potom som si to uvedomil. Ale predsa len som prišiel na jedno pochybenie konkrétneho callcentra...