HUPKA64
16.07.08,07:03
Ahojte,

zdravím všetkých priaznivcov tejto stránky. Pracujem v ekonomike už 25 rokov. Niekedy v účtovníctve, niekedy sa venujem mzdám.

Nie som až taký nováčik, ale dlhý čas som tu nebola. Splnila som si totiž svoj sen a začala som sa venovať okrem účtovníctva - čo ma veľmi baví - aj písaniu a trošku aj prekladaniu z RJ. Preložila som niekoľko príbehov od amatérskych spisovateľov a okrem seba som urobila radosť aj malej hŕstke romantikov.

Vo voľnom čase sa venujem písaniu románov pre ženy a občas sa mi podarí zosmoliť aj nejaký veršík, alebo básničku. Viď "Balada o strome".

Presvedčila som vydavateľa a jeden môj román vyšiel knižne. Samozrejme, že je z "nášho" prostredia účtovníkov.

Inak som tomu človeku, ktorý vymyslel internet zaviazaná do smrti. Vďaka nemu som sa zoznámila s mnohými skvelými ľuďmi, medzi ktorých zaraďujem aj vás.

Ak by niekoho zaujímala moja tvorba, tak môžem zverejniť, ak admin súhlasí, adresu svojho webu. Mám tam svoju fotografiu,takže nie som tajomná neznáma.

Inak mi môžete písať na e-mail hupka@centrum.sk
michelle84
17.07.08,04:55
Ahojte,

zdravím všetkých priaznivcov tejto stránky. Pracujem v ekonomike už 25 rokov. Niekedy v účtovníctve, niekedy sa venujem mzdám.

Nie som až taký nováčik, ale dlhý čas som tu nebola. Splnila som si totiž svoj sen a začala som sa venovať okrem účtovníctva - čo ma veľmi baví - aj písaniu a trošku aj prekladaniu z RJ. Preložila som niekoľko príbehov od amatérskych spisovateľov a okrem seba som urobila radosť aj malej hŕstke romantikov.

Vo voľnom čase sa venujem písaniu románov pre ženy a občas sa mi podarí zosmoliť aj nejaký veršík, alebo básničku. Viď "Balada o strome".

Presvedčila som vydavateľa a jeden môj román vyšiel knižne. Samozrejme, že je z "nášho" prostredia účtovníkov.

Inak som tomu človeku, ktorý vymyslel internet zaviazaná do smrti. Vďaka nemu som sa zoznámila s mnohými skvelými ľuďmi, medzi ktorých zaraďujem aj vás.