ninika
29.07.08,12:23
Dobrý deň,

chcela by som sa poradiť, či je možné začať robiť asistenta auditora, keď ešte študujem (4.ročník -externe) alebo je potrebné mať ukončené vzdelanie.
Ďakujem
evita
29.07.08,10:57
Musíš mať ukončený druhý stupeň vysokoškolského štúdia, 5 rokov odbornej praxe v účtovníctve...Pozri si: http://www.zbierka.sk/zz/predpisy/default.aspx?PredpisID=207818&FileName=zz07-00540-0207818&Rocnik=2007, alebo www.skau.sk (http://www.skau.sk), tam nájdeš všetko čo porebuješ vedieť.
Jara
29.07.08,11:01
Myslím, že vys. štúdium a 5 rokov praxe sa vzťahuje na auditora nie na asistenta. Asistenta si vyberie zrejme audítor na svoju výpomoc a bude ho aj platiť. Za výkon zodpovedá ale audítor, nie asistent. Je to ale len môj názor, neviem aký je predpis.
Zoltán Kovács
29.07.08,11:07
Aj na asistenta potrebuješ VŠ + 5 rokov praxe.

Pozri:
http://www.skau.sk/download/asistenti/Ziadost_o_vykonanie_vstupneho_testu.doc


a dole v zozname priloh máš doklad o ukončenej VŠ.
Milan Benka
29.07.08,11:12
Asistent audítora musí mať ukončené VŠ vzdelanie druhého stupňa a musí absolvovať vstupný test.
Pokiaľ viem, prax sa nedokladuje ( až keď sa chce stať audítorom ) .
Jara
29.07.08,11:13
Vďaka už som zase múdrejšia...:D:D:D

Poznáš to?: Viem, že nič neviem a preto som mudrc....:D
zuzik311
19.08.08,10:31
ahojte, ano na asistenta auditora musite absolvovat vstupny test a mat ukoncene VS 2.stupna... prax nemusi byt.. ja sa chcem ale spytat ohladom zapocitavania praxe... keby som pracovala u auditora na dohodu, zapocitava sa mi to do tych 5 rokov praxe, ked chcem ist na auditorske skusky? alebo musim mat celych 5 rokov pracovnu zmluvu?? dakujem
michelle84
20.08.08,03:45
Ako sa dokladuje prax?
redie
20.08.08,16:07
Ako sa dokladuje prax?