M-Tinka
30.07.08,10:00
Ahojte poraďáci chcela by som sa opýtať či si titul Bc. môžem písať aj keď ho nemám ešte v občianskom, neplánujem si občiansky meniť kedže ešte študujem, zmením si ho keď budem Ing.
Chcem sa opýtať či si teda titul môžem uvádzať alebo je to právne postihnuteľné?
Ďakujem
Leila2006
30.07.08,08:01
S občianskym to nič nemá, ak máš diplom, to je podstatné. V občianskom titul nemusíš mať zapísaný vôbec.
M-Tinka
30.07.08,08:14
Ďakujem pekne..dúfam že nenastane problém keď budem mať na pošte zásielku a tá bude na Bc. a moje meno a ja budem mať v občianskom len meno....tie tetušky na poštách si vedia zgustnúť :)
Martin Mocko
30.07.08,08:15
Ahojte poraďáci chcela by som sa opýtať či si titul Bc. môžem písať aj keď ho nemám ešte v občianskom, neplánujem si občiansky meniť kedže ešte študujem, zmením si ho keď budem Ing.
Chcem sa opýtať či si teda titul môžem uvádzať alebo je to právne postihnuteľné?
Ďakujem

:D:D:D s Bc. sa nechváľ. Ja sa tiež nechválim. Titul nedáva patent na rozum. Mám kolegyňu, ktorá si začala Bc. vkladať pred meno na druhý deň po štátniciach a dobre sme sa na nej zabávali za to...
poisonkatka
30.07.08,08:17
ja som citala ten zakon, kde je o OP pisane..a netreba si ho dat do OP...ja osobne ho ani moc nevyuzivam, nikam si ho nepisem...iba do dokladov, ktore vypisujem v praci
Tweety
30.07.08,08:18
Ďakujem pekne..dúfam že nenastane problém keď budem mať na pošte zásielku a tá bude na Bc. a moje meno a ja budem mať v občianskom len meno....tie tetušky na poštách si vedia zgustnúť :) Ak chceš preberať zásielky..., bolo by teda lepšie, aby si ho mala aj v OP, aby nevznikali problémy aj inde, napr. v banke., alebo ho potom neuvádzať a počkať si až na ing. a potom si dať doklady do poriadku.
M-Tinka
30.07.08,08:27
:D:D:D s Bc. sa nechváľ. Ja sa tiež nechválim. Titul nedáva patent na rozum. Mám kolegyňu, ktorá si začala Bc. vkladať pred meno na druhý deň po štátniciach a dobre sme sa na nej zabávali za to...