BeholderEye
08.08.08,22:16
Dobrý ľudia po určitých náhodách (nie mojou vinou) som prišiel o dohodnutého majstra ,ktorý nám mal robiť dlažbu. Povedal čo treba kúpiť ,aký materiál ,koľko dlažby a tak ...Ale nepríde :). Teraz je ťažké zohnať niekoho iného ,tak som sa rozhodol ,že to spravím sám. Som amatér dlažbu ani obklad som ešte nelepil ,ale mám odvahu a už nejaké skúsenosti s nivelačkou. Poctivo študujem na nete ,pýtam sa druhých, ale mám ešte zopár nezodpovedaných otázok. Tak ak mi pomôžete budem veľmi vďačný.
Jedná sa o cca 12 m2 (chodba+kúpeľa+WC+časť kuchyne) mám podla neho kúpené 4 vrecia Murexin Baukleber Plus. 2 litre penetračný náter Murexin D1, 8kg Murexin škárovacia hmota. 1 kg Duvilaxu. Nivelačky kúpim koľko bude treba, ale až keď dám dole starú dlažbu.

1. Lepidlo je už po záruke asi dva mesiace, bolo celý čas v teple a v suchu. mám ho použiť keď nebude stvrdnuté ,alebo kúpiť nové??
2. Ak prekročím 4mm hrúbku lepidla bude horšie držať?
3. Načo Duvilax , chcel ho primiešať do lepidla, bude mať lepšie vlastnosti?
5. Mám robiť cez klasické zamurované zárubne dilatáciu?

Viem je toho veľa :D Ďakujem
BeholderEye
08.08.08,21:19
Tak to sa mi podarilo ,z dlažby som spravil dlžbu. :)
Zoltán Kovács
09.08.08,05:51
Dobrý ľudia po určitých náhodách (nie mojou vinou) som prišiel o dohodnutého majstra ,ktorý nám mal robiť dlažbu. Povedal čo treba kúpiť ,aký materiál ,koľko dlažby a tak ...Ale nepríde :). Teraz je ťažké zohnať niekoho iného ,tak som sa rozhodol ,že to spravím sám. Som amatér dlažbu ani obklad som ešte nelepil ,ale mám odvahu a už nejaké skúsenosti s nivelačkou. Poctivo študujem na nete ,pýtam sa druhých, ale mám ešte zopár nezodpovedaných otázok. Tak ak mi pomôžete budem veľmi vďačný.
Jedná sa o cca 12 m2 (chodba+kúpeľa+WC+časť kuchyne) mám podla neho kúpené 4 vrecia Murexin Baukleber Plus. 2 litre penetračný náter Murexin D1, 8kg Murexin škárovacia hmota. 1 kg Duvilaxu. Nivelačky kúpim koľko bude treba, ale až keď dám dole starú dlažbu.