SESTRA.69
10.08.08,15:48
Dobry den.
Potrebujem trosku poradit. Pracujem ako zdravotna sestra v domove dochodcov. Je tam urcita cast klientov co potrebuju plienky a tym padom ich prebalujeme. Je teda potreba jednorazovych rukavic dost podstatna (prichadzame do styku s mocom, stolicou, spinavym pradlom a pod.). Nasa vrchna vsak rukavice nevylozi a ohradzuje sa setrenim. Mame setrit a opakovane pouzivat JEDNORAZOVE rukavice. Vyda vraj kazdej jednu krabicu (100ks) na 3 mesiace. S tym, ked ich spotrebujeme skor mame pracovat bez nich. Moze takto nadriadeny pracovnik ohrozovat zdravotny stav zamestnancov a dalsich klientov?
Dakujem
arizona
10.08.08,19:56
To určite nie je šetrenie na tom správnom mieste. Nejde len o zdravie(či možnosť nákazy)pacientov, ale aj personálu.
Vrchná nemá nadriadených? Možno by sa oplatilo na to spýtať ich,prečo ohrozujú Vaše zdravie.
To máte pracovať v rukaviciach špinavých od exkrementov?Alebo ich nejak aspon dezinfikujete? Veď desinfekčné prostriedky sú určite drahšie,ako rukavice stojace nejký ten halier...:rolleyes::mee:
pracovisko
11.08.08,06:29