erzet
14.08.08,11:49
Prajem krásne, slnečné a úspešné dni všetkým poraďákom.
Som tu nový, už od 04.01.07. Konečne by som chcel niečo povedať o sebe. Som bezpečnostný a požiarny technik. Viac bezpečnostný ako požiarny. Mám rád tieto stránky. Človek, človeku pomôže. Sem tam človek, človeku vynadá, ale keď si zaslúži. Je to vcelku solídna www. Rád tu zberám skúsenosti z môjho oboru a rad pomôžem, keď viem, a nik ma nepredbehne. Mojou srdcovou záležitosťou je bezpečnosť práce, rád sa zamiešam do varenie. Mám rád krásno, vo všetkých jeho podobách či už je to životné, neživotné, umenie a ďalej a ďalej. Zisťujem že tieto stránky sú tiež žrútom času, ale keď je to zmysluplné, no čo. Ono, aj to PC, keby bolo rýchlejšie aj ja by som bol rýchlejší. Inak mám rád net a jeho širokospektrálne stránky, vždy je tam niečo zaujímavé, ale veľakrát iné ako hľadám. To čo hľadám zasa nájdem inokedy a inde. Rád fotím a rád si pozerám obrázky, takže jpg, gif, pps a pod. Stačí? Zatiaľ asi áno. Kto che vedieť viac, tak nick.:)
mirpo
14.08.08,10:01
Vitaj medzi nami. Čoskoro zistíš, že na porade si čoraz častejšie, že hodiny tu ubiehajú ako minúty.:):D

PS: Odporúčam preštudovať Etiketu porady
tiny77
14.08.08,10:08
....

PS: Odporúčam Ti preštudovať Etiketu porady

mimotemy :) vzhladom na datum registracie erzet a pocet prispevkov, si myslim, ze toto nebolo potrebne prizvukovat, i ked ..opakovanie matka mudrosti :rolleyes: :o
mirpo
14.08.08,10:17
:)
mimotemy :) vzhladom na datum registracie erzet a pocet prispevkov, si myslim, ze toto nebolo potrebne prizvukovat, i ked ..opakovanie matka mudrosti :rolleyes: :o
Súhlasím /hlavne so zvýrazneným/. Prečítať si Etiketu nie je na škodu aj viac razy a nielen pre nováčikov, čo erzet už nieje. :)

mimotemyPS: V mojom predchádzajúcom príspevku som upravila "odporúčam Ti" na "odporúčam", lebo som to myslela - nám všetkých odporúčam.;)
erzet
14.08.08,12:01