kolka
15.08.08,08:29
Dobrý deň, potrebovala by som sa spýtať odborníkov v mene mojej svokry. Pred 2 rokmi jej zomrel milovaný manžel a od vtedy má peklo. Psychicky ju týrajú a ničia jej svokrovci. Hneď 2 dni po pohrebe ako zomrel ju odstrihli od elektriky, odstavili jej vodu a vypínali ohrev vody. Bývajú v jednom doma, na prízemí jej svokrovci a na poschodí ona. Stále ju nútia aby sa odsťahovala ale robia to takým spôsobom, že ju aj 2 krát napadli. Oni si s manželom vrchný byt dorobili a tiež má aj kúpno-predajnú zmluvu, že si byt odkúpili od jej svokrovcov.
Teraz jej prišiel doporučený list od nich aby si do 30 dní dala spraviť novú plynovú prípojku ináč odstavia plyn. Podotýkam že plynovú prípojku robil ešte jej nebohý manžel natoľko bol plynár.
Moja svokra je psychicky na dne a nevie si dať s nimi rady. Stretáva sa s nimi každý deň, majú spoločný vchod a na mieste sú tiež každý deň slovné napadnutia a vyhrážky. Prosím poradte mi, dakujem.
Zita5
15.08.08,06:35
Z môjho pohľadu len toľko , ak ju ešte raz napadnú , nech zavolá políciu , viem ,že je to ten krajný prípad , ale ak to už spravili , tak sú schopní to zopakovať .Vaša svokra býva vo svojom byte , má riadne o vlastníctve doklady , ju nemôže nikto odtial vytlačiť .

Čo sa týka prípojky plynu , elektriny,vody ......doporučujem zriadiť samostatné prípojky , lebo nebude nikdy pokoj a bude to pre Vašu svokru lepšie , koľko minie toľko si zaplatí a pri spoločnej prípojke bude stále mať niekto pocit , že na niekoho dopláca .Ešte by som pouvažovala aj nad osobitným vchodom bytu svokry . Bude to stáť nejaké investície , ale bude všetko oddelené . Stojí to za to pouvažovať nad tým.
kolka
15.08.08,06:41
Je to tam veľmi ťažké, už som jej to radila aby si dala svoje vlastné prípojky len jej je veľmi ľúto, že takmer všetko robila spolu s manželom opravili dom, rekonštrukciu dverí aj vchodu. Dosť do toho investovali a teraz bum.
ďakujem Zitka 5.
luciaJ
15.08.08,06:43